Hoi allemaal, in ‘postvak in’ heb ik diverse submappen. 1 van die mappen zie ik niet op mn laptoppie, wel in mn telefoon. Hoe kan ik dat aanpassen? Groet, Danielle (heb alle instellingen van ziggo mail al gecheckt, die staan goed).
Opgelost! Ga naar oplossing.
Yep, overal imap. Na weer telefonisch contact met ziggo bleek mn iPhone niet te synchroniseren met de webmail. Kreeg de tip een nieuwe map te maken in mn iPhone, en gegevens over te zetten van de oude naar de nw map. De nieuwe map was wel zichtbaar in webmail
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @Deetje , welkom hier op de Community!
Het is verstoppertje spelen met je submap, als ik het zo lees. Ik kan mij voorstellen dat je die map toch graag op al je apparaten betrokken hebt.
Heb je op al je apparaten de IMAP instellingen gebruikt? Wanneer je dit hebt gedaan, moet je submap ook overal zichtbaar zijn.
Yep, overal imap. Na weer telefonisch contact met ziggo bleek mn iPhone niet te synchroniseren met de webmail. Kreeg de tip een nieuwe map te maken in mn iPhone, en gegevens over te zetten van de oude naar de nw map. De nieuwe map was wel zichtbaar in webmail
Helemaal super dat je er op die manier uit bent gekomen en dat je na het synchroniseren de nieuwe map wel overal kunt zien! Als je al je mails in die map overzet, moet het daarmee opgelost zijn 😉
Om te voorkomen dat je alles moet kopiëren en plakken, kun je de map ook zichtbaar maken vanuit je webmail.
1. klik op de 3 streepjes naast het Ziggo-logo
2. klik op Instellingen
3. klik links in het menu op E-mail
4. scroll naar beneden en klik op Wijzig IMAP abonnementen
5. vouw E-Mail open en vink de map(pen) aan die je wel op je telefoon ziet, maar niet in je webmail
6. klik op Opslaan
En als het goed is, zie je nu ook de map die je eerst niet zag
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.