1
Vraag
2
Reageer en help mee
trucker4

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

storing webmail

sinds 9 februari  geen webmail meer  kan niets vinden over storingen

19 Reacties 19
Steefb

Level 20
  • 15704Posts
  • 2967Oplossingen
  • 7137Likes

@trucker4  schreef:

kan niets vinden over storingen

Ik kan wel wat vinden.

ike

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Momenteel zijn er problemen met het inloggen op Ziggo Mail. We werken hard om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.Dit staat boven aan de pagina van ziggo.

Er is al weken problemen met de webmail om de haverklap storing alleen al deze week de 4de keer wordt tijd dat het eens een keer goed opgelost wordt.

Vibram Barefoot

Level 7
  • 166Posts
  • 8Oplossingen
  • 28Likes

Hallo ike, dat er de laatste tijd veel storing is op Ziggo Mail ben ik helemaal met je eens.

Bij mij begon het 8 februari, 9 februari nog steeds, en vandaag zaterdag 10 februari doet alles het weer.

Ontving wel mail maar kon bijv. geen mail beantwoorden of verwijderen of dit ging zeer moeizaam. Kreeg wel steeds een melding van een bepaalde server dat hij geen verbinding kon maken oid, en of ik het later nog een keer wilde proberen.  

MauvanderL

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Op dit moment is de inlogpagina (https://www.ziggo.nl/mail) weer wel zichtbaar, maar inloggen werkt nog steeds niet.

puppie

Level 17
  • 2592Posts
  • 64Oplossingen
  • 1042Likes

Gelukkig gebruik ik een eigen domein...geen last van>
Ene hier net een poging gedaan om in te loggen en ja hoor geen probleem.webmail.jpg

Ger Kiesewetter

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Storing vanaf 9-2-2024 en nog steeds geen oplossing.

Er zal toch een soort compensatie moeten worden verleend, ik betaal voor een werkend product.

Dus 2 dagen zal moeten worden gecompenseerd.

En natuurlijk geen melding op de Ziggo web-site dat er een storing is, slecht voor hun imago en slecht voor de klanten maar daar zitten ze niet mee.

Steefb

Level 20
  • 15704Posts
  • 2967Oplossingen
  • 7137Likes

@Ger Kiesewetter  schreef:

En natuurlijk geen melding op de Ziggo web-site dat er een storing is

Staat er wel.

Yvonne1978

Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hier is het al ruim 24 uur drama. Kan (via Outlook 365) geen mail meer verzenden of ontvangen (oud chello adres). Op de Iphone komt de mail wel gewoon binnen.

Outlook blijft verwijzen naar een fout in de SMTP server.

Zou het helpen tijdelijk over te schakelen naar POP?

FredHgl

Level 7
  • 141Posts
  • 7Oplossingen
  • 25Likes

Via MS Outlook lijken 2 van mijn 3 mailadressen weer te werken maar de 3e niet en dat lijkt mij wel vreemd. Hopelijk is het uiterlijk maandag opgelost want dan heb ik de mail wel nodig!

Steefb

Level 20
  • 15704Posts
  • 2967Oplossingen
  • 7137Likes

@Yvonne1978  schreef:

Zou het helpen tijdelijk over te schakelen naar POP?

Nee, o.a. omdat POP ook SMTP gebruikt,

MauvanderL

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heb ook een eigen domein (en reserve Gmail😁) maar ik moest voor iemand anders een probleempje oplossen via de webmail.

Vanmorgen nog contact gehad met Ziggo en er wordt gezegd dat er met man en macht aan wordt gewerkt. En er werd bij gezegd dat bij sommigen  baat hebben bij het verwijderen van de cookies. Hm... hier niet! 

brera01

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ook ik heb sinds vrijdagochtend geen toegang tot mijn mail. Dat zijn nu a 4 dagen! en Ziggo houdt ons maar aan het lijntje met een bandje als je de klantenservice belt en die irritante gele balk. Ook ik ga een compensatie eisen.

brokling

Level 3
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Het probleem speelt al een aantal dagen en bij de ziggo storringen is er geen melding te zien.

Het lijkt wel of ziggo het niet zo belangrijk vind maar een hoop mensen zijn toch wel afhankelijk van een goed werkende e-mail 

trucker4
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

volgens mij interesseerd het hun helemaal niets, storing is al sinds donderdag middag vraag mij af wat voor kleuters er daar op de IT werken

stienstra

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Zou zeggen solliciteer naar de functie als je het zo goed weet.😀

The-Boss

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik vind dat trucker4 gelijk heeft, al 4 dagen werk Ziggo Webmail NIET, en als je helemaal niet kan inloggen moet je niet zeggen er zijn problemen met inloggen. Dat suggereert dat het ook zou kunnen lukken.  Ik gebruik op mijn PC alleen ziggo webmail. en dat werkt dus gewoon niet (4 dagen) Voor mij is dat echt een storing. Of storingen worden alleen als storing gekenmerkt als het in het netwerk zit.  Ik begrijp ook niet dat dit na 4 dagen nog niet opgelost is.

Pierre

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74617Posts
  • 5108Oplossingen
  • 21678Likes

@brokling  schreef:

Het probleem speelt al een aantal dagen en bij de ziggo storringen is er geen melding te zien.

Het lijkt wel of ziggo het niet zo belangrijk vind maar een hoop mensen zijn toch wel afhankelijk van een goed werkende e-mail 

@brokling Dit staat al dagen op de volgende pagina's.

Ziggo storing en onderhoud | Klantenservice | Ziggo

Bert_2-1707760238990.png

Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo

Bert_1-1707760201503.png

brokling

Level 3
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Klopt dat had ik ook gezien maar gewoon als je zoekt op ziggo storingen wordt deze niet aangegeven alleen als je een inlog poging uitvoerd.

dvtv

Level 4
  • 25Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

Bij mij werkt de Ziggo Webmail en POP3 niet via het Ziggo netwerk, maar via een niet-Ziggo aansluiting doet Webmail en POP3 het prima. Deze storing is niet echt reclame voor Ziggo.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic