1
Vraag
2
Reageer en help mee
wim.wessel

Level 4
  • 25Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

storing bij safe online

Ik heb een melding als ik inlog bij mijn ziggo voor safe online. "Oeps er is iets misgegaan bij het ophalen van je gegevens. We werken hard aan een oplossing." Ik kom dus niet bij de pagina waar je bij safe online kunt inloggen. Wie weet de oplossing.

Uitgelicht
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Reacties
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Erg onhandig natuurlijk @wim.wessel! Heb je Safe Online toevallig ook geinstalleerd op een ander apparaat? Dan zou je onderstaande work arround kunnen proberen: 

 

Open de Safe online app. (mobiel/tablet)
Ga naar personen
Ga naar   + toevoegen
Je kunt nu een link sturen naar een door jou in te geven e-mailadres. Open of kopieer de link op het andere apparaat en installeer safe online.

 

Open safe online(PC/Laptop)
klik op de 3 horizontale streepjes boven elkaar
Klik Mijn abonnementen
Safe Online
Klik beheer uw Safe Online
klik op + toevoegen 
Je kunt nu een link sturen naar een door jou in te geven e-mailadres. Open of kopieer de link op het andere apparaat en installeer safe online.

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Geen oplossing, je kunt alleen maar wachten tot Safe Online = F-Secure zijn zaakjes weer op orde heeft.

wim.wessel
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Dit probleem heeft zich al eens eerder voorgedaan maar dan was 't binnen een dag of zo opgelost. Nu heb ik al geen toegang meer tot Safe Online sinds vorige week woensdag. Wie weet er toch een oplossing?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Erg onhandig natuurlijk @wim.wessel! Heb je Safe Online toevallig ook geinstalleerd op een ander apparaat? Dan zou je onderstaande work arround kunnen proberen: 

 

Open de Safe online app. (mobiel/tablet)
Ga naar personen
Ga naar   + toevoegen
Je kunt nu een link sturen naar een door jou in te geven e-mailadres. Open of kopieer de link op het andere apparaat en installeer safe online.

 

Open safe online(PC/Laptop)
klik op de 3 horizontale streepjes boven elkaar
Klik Mijn abonnementen
Safe Online
Klik beheer uw Safe Online
klik op + toevoegen 
Je kunt nu een link sturen naar een door jou in te geven e-mailadres. Open of kopieer de link op het andere apparaat en installeer safe online.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic