Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
wim.wessel
Level 4

spotify/denver bth-235B

Ik heb sinds kort een hoofdtelefoon van Denver, nl. de BTH-235B. In het begin, bij het afspelen van muziek via mijn computer, deed hij het goed. Dit is een draadloze hoofdtelefoon en ik kan 'm via Bluetooth verbinden met mijn computer. Echter nu doet ie het niet meer: melding in spotify "spotify kan dit nu niet afspelen. Als het bestand op de computer staat kun je het importeren"

Ik heb van alles geprobeerd maar m'n hoofdtelefoon speelt geen muziek meer af. Wat is hier het probleem?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
wim.wessel
Level 4
Topicstarter

Inmiddels heb ik de oplossing gevonden na heel veel zoeken. Mijn hoofdtelefoon was al via bluetooth verbonden met m'n mobiel. Dit heb ik nu uitgezet en via m'n computer een verbinding (bluetooth) kunnen maken. Nu speelt m'n hoofdtelefoon weer muziek af. Ik wil jullie bedanken voor de input. Oplossing was dus eigenlijk heel erg simpel.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Pasi
Level 19

Hallo,

Ik ga er vanuit dat u een Windows laptop hebt, is de bluetooth verbinding geselecteerd bij de geluids instelling, rechts onder in de systeembak ?

Soms schakelt Windows zelf over, soms is een handmatige actie nodig !

0 Kudos
Steefb
Level 20

Leg je probleem bij spotify/denver neer, ziggo en/of je router doet niets met bluetooth.

0 Kudos
Havanna
Level 17

Het zal wel iets zijn van opnieuw inloggen bij Spotify ofzo.

0 Kudos
Random
Level 16

Druk eens op Windowstoets + K en koppel opnieuw je hoofdtelefoon.

Ik heb het ook af en toe dat mijn hoofdtelefoon niet automatisch koppelt.

Guido64_1-1684668595080.png

wim.wessel
Level 4
Topicstarter

Inmiddels heb ik de oplossing gevonden na heel veel zoeken. Mijn hoofdtelefoon was al via bluetooth verbonden met m'n mobiel. Dit heb ik nu uitgezet en via m'n computer een verbinding (bluetooth) kunnen maken. Nu speelt m'n hoofdtelefoon weer muziek af. Ik wil jullie bedanken voor de input. Oplossing was dus eigenlijk heel erg simpel.