Ik heb sinds kort een hoofdtelefoon van Denver, nl. de BTH-235B. In het begin, bij het afspelen van muziek via mijn computer, deed hij het goed. Dit is een draadloze hoofdtelefoon en ik kan 'm via Bluetooth verbinden met mijn computer. Echter nu doet ie het niet meer: melding in spotify "spotify kan dit nu niet afspelen. Als het bestand op de computer staat kun je het importeren"
Ik heb van alles geprobeerd maar m'n hoofdtelefoon speelt geen muziek meer af. Wat is hier het probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels heb ik de oplossing gevonden na heel veel zoeken. Mijn hoofdtelefoon was al via bluetooth verbonden met m'n mobiel. Dit heb ik nu uitgezet en via m'n computer een verbinding (bluetooth) kunnen maken. Nu speelt m'n hoofdtelefoon weer muziek af. Ik wil jullie bedanken voor de input. Oplossing was dus eigenlijk heel erg simpel.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Ik ga er vanuit dat u een Windows laptop hebt, is de bluetooth verbinding geselecteerd bij de geluids instelling, rechts onder in de systeembak ?
Soms schakelt Windows zelf over, soms is een handmatige actie nodig !
Leg je probleem bij spotify/denver neer, ziggo en/of je router doet niets met bluetooth.
Het zal wel iets zijn van opnieuw inloggen bij Spotify ofzo.
Druk eens op Windowstoets + K en koppel opnieuw je hoofdtelefoon.
Ik heb het ook af en toe dat mijn hoofdtelefoon niet automatisch koppelt.
Inmiddels heb ik de oplossing gevonden na heel veel zoeken. Mijn hoofdtelefoon was al via bluetooth verbonden met m'n mobiel. Dit heb ik nu uitgezet en via m'n computer een verbinding (bluetooth) kunnen maken. Nu speelt m'n hoofdtelefoon weer muziek af. Ik wil jullie bedanken voor de input. Oplossing was dus eigenlijk heel erg simpel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.