het ip van Ziggo waarop mijn mailboxen staan is opgenomen in de spam lijsten. hierdoor komen mijn mails niet aan. Ziggo is op geen enkele manier bereikbaar via de klantenservice en een bericht achterlaten is niet mogelijk.
wie heeft een oplossing om Ziggo aan het werk te laten gaan door of mijn mailboxen op een ander ip adres te zetten of het IP adres van de spamlijst te laten halen door Ziggo?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey goedemorgen @puk10101 en welkom hier op onze Community!
Goed dat je contact met ons opneemt. Hoe kwam je erachter dat het ip adres is opgenomen in een spam lijst? Zou je meer informatie met ons kunnen delen? En wil je ook je postcode en huisnummer toevoegen in je profiel? (alleen moderators kunnen dit zien) Dan pak ik je gegevens erbij!
Als het inderdaad zo is dat je ip-adres op een blacklist staat dan vind je hier alvast een aantal tips.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.