1
Vraag
2
Reacties
EmielvdBurg

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

spamfilter Ziggo te sterk ingesteld

Als ik inlog op "Ziggo mail" zie in de spam een groot aantal mailberichten hetwelk geen spam zijn en welke berichten dus niet mijn Postvak In bereiken. Onder andere mails van de Limburger worden als spam aangemerkt. Kan ik zelf dit aanpassen of dient dit vanuit Ziggo te worden gedaan?

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56617Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13582Likes

Om Ziggo dit het snelst te laten weten, sleep of verplaats de mails uit de spam map via IMAP of in de webmail naar de inbox, daar leert de spamfilter van en als er veel mails verplaatst worden, wordt gekeken en de spamfilter handmatig aangepast.

Bekijk in context

Boris de Kat
Expert
Expert
  • 764Posts
  • 16Oplossingen
  • 191Likes

Je kan ook het direct aan het spamfilter vertellen:

2022-02-07 (3).png

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56617Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13582Likes

Om Ziggo dit het snelst te laten weten, sleep of verplaats de mails uit de spam map via IMAP of in de webmail naar de inbox, daar leert de spamfilter van en als er veel mails verplaatst worden, wordt gekeken en de spamfilter handmatig aangepast.

Boris de Kat
Expert
Expert
  • 764Posts
  • 16Oplossingen
  • 191Likes

Je kan ook het direct aan het spamfilter vertellen:

2022-02-07 (3).png

EmielvdBurg
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor de reactie

EmielvdBurg
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic