Vraag
Reacties
Oplossing
fawata
Level 4

spam blijft in webmail staan

berichten die staan in de spamfolder van ziggo webmail worden niet meer doorgestuurd naar gmail en dat is hinderlijk

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Het is logisch dat Spam niet wordt doorgestuurd naar Gmail, als het in de ongewenste/Spam map staat dan blijft Spam/Ongewenste mail altijd achter, dit is een veiligheid van Ziggo, mocht er een gewone mail in staan dan kan je die beste naar de gewone inbox slepen.

 

Misschien kan een Lid hierbij helpen of een Ziggo Medewerker, deze komt meestal afzienbare tijd even langs.

 

Of je moet toegang geven om ook de ongewenste map naar Gmail te transformeren, hoe dat moet, geen idee, ik gebruik alleen mijn Ziggo Mail voor privé en mijn Gmail is alleen aan mijn Appstore gekoppeld.

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Het is logisch dat Spam niet wordt doorgestuurd naar Gmail, als het in de ongewenste/Spam map staat dan blijft Spam/Ongewenste mail altijd achter, dit is een veiligheid van Ziggo, mocht er een gewone mail in staan dan kan je die beste naar de gewone inbox slepen.

 

Misschien kan een Lid hierbij helpen of een Ziggo Medewerker, deze komt meestal afzienbare tijd even langs.

 

Of je moet toegang geven om ook de ongewenste map naar Gmail te transformeren, hoe dat moet, geen idee, ik gebruik alleen mijn Ziggo Mail voor privé en mijn Gmail is alleen aan mijn Appstore gekoppeld.

0 Kudos