berichten die staan in de spamfolder van ziggo webmail worden niet meer doorgestuurd naar gmail en dat is hinderlijk
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is logisch dat Spam niet wordt doorgestuurd naar Gmail, als het in de ongewenste/Spam map staat dan blijft Spam/Ongewenste mail altijd achter, dit is een veiligheid van Ziggo, mocht er een gewone mail in staan dan kan je die beste naar de gewone inbox slepen.
Misschien kan een Lid hierbij helpen of een Ziggo Medewerker, deze komt meestal afzienbare tijd even langs.
Of je moet toegang geven om ook de ongewenste map naar Gmail te transformeren, hoe dat moet, geen idee, ik gebruik alleen mijn Ziggo Mail voor privé en mijn Gmail is alleen aan mijn Appstore gekoppeld.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het is logisch dat Spam niet wordt doorgestuurd naar Gmail, als het in de ongewenste/Spam map staat dan blijft Spam/Ongewenste mail altijd achter, dit is een veiligheid van Ziggo, mocht er een gewone mail in staan dan kan je die beste naar de gewone inbox slepen.
Misschien kan een Lid hierbij helpen of een Ziggo Medewerker, deze komt meestal afzienbare tijd even langs.
Of je moet toegang geven om ook de ongewenste map naar Gmail te transformeren, hoe dat moet, geen idee, ik gebruik alleen mijn Ziggo Mail voor privé en mijn Gmail is alleen aan mijn Appstore gekoppeld.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.