1
Vraag
2
Reageer en help mee
De onderwijswer

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sonos icm arris

Ik heb zonder problemen geluisterd naar mijn mooie Sonos systeem met een Sonos beam, een sub en twee one sl speakers. Nu heb ik de beam voor een arc vervangen en het is mis. Met heel wat moeite heb ik nu alles via de app in het Sonos systeem, maar…

bij de eerste dag vallen de lampjes van de Sonos speakers uit dus de WiFi connectie is bar en boos. Bij Sonos gaven ze al aan dat de arris niet ideaal is, maar hoe kan ik dit nu oplossen? Iemand tips?

 

de arc zit met een ethernet kabel verbonden. Die valt niet uit. De one sl speakers en de sub kan ik constant gaan resetten door de stekker er in en er uit te doen. Dat hoeft toch niet te kunnen?

2 Reacties 2
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

een moderator kan je connectbox omruilen voor een compal

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @De onderwijswerkplaats en welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag aanklopt op dit forum. Het probleem wat eerder speelde tussen Sonos apparatuur en Connectbox Arris modems is in een 
software update van het modem al opgelost. Dit zou dus geen problemen meer mogen opleveren i.c.m. Sonos apparatuur. Kijk anders eens of de problemen op te lossen zijn met behulp van 
de stappen op deze pagina. 

Wat ook wel eens wil helpen is de wifi frequenties (2.4 en 5.0 Ghz)  opsplitsen in twee aparte netwerken. Ik weet dat de meeste Sonos apparatuur enkel de 2.4 Ghz frequentie ondersteunen.
Laat maar weten of het hiermee lukt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic