Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
ik heb een quicknet adres, van sommige websites krijg ik wel mailtjes binnen als ik inlog, maar als deze website een code naar mijn quicknet adres stuurt die ik moet bevestigen dan krijg ik geen mail binnen? Het staat ook niet in mijn spam.
Welke website is dit?
Sommige websites gebruiken andere mailservers voor verzending van codes als voor andere berichten en mogelijk voldoet die mailserver niet aan de huidige spam regels en wordt het hele bericht volledig geblokt, al een paar maal meegemaakt bij webwinkels die hun mailservers nog niet volledig op orde hadden.
Of er wordt geen code verstuurt door een serverprobleem bij die verzender.
Welke website is dit?
Sommige websites gebruiken andere mailservers voor verzending van codes als voor andere berichten en mogelijk voldoet die mailserver niet aan de huidige spam regels en wordt het hele bericht volledig geblokt, al een paar maal meegemaakt bij webwinkels die hun mailservers nog niet volledig op orde hadden.
Of er wordt geen code verstuurt door een serverprobleem bij die verzender.
het gaat om www.bybit.com
Ik ken deze website en gebruik niet.
Hopelijk komt er snel iemand langs die hier ervaring mee heeft.
Of mogelijk kun je vergelijkbare problemen vinden op hun forum of een ander forum.
het probleem ligt dus aan de server van hun website?
Dat is de grootste kans of de spamfilter van Ziggo moet zo strak staan, waardoor die specifieke mail zelfs niet in de spam map komt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...