Vanmorgen klachten dat op onze iPad geen mail verzonden kan worden I.v.m. Smtp.
Van alles gedaan om het werkend te krijgen, maar niets helpt. Terwijl de webmail wel gewoon functioneert. Het zal dus iets van de iPad kunnen zijn.
Wie weet raad?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoe staat je SMTP ingesteld ik had dit gister ook op mijn iPhone
Als je naar Mail gaat en je account toevoegd dan de beschrijven onder als Ziggo dan loopt hij automatisch door
Instellingen dan Mail
Voeg account toe
De beschrijving invult Ziggo of ander Mail meestal na 2 keer pakt ie hem
Hoop dat dit je op weg helpt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe staat je SMTP ingesteld ik had dit gister ook op mijn iPhone
Als je naar Mail gaat en je account toevoegd dan de beschrijven onder als Ziggo dan loopt hij automatisch door
Instellingen dan Mail
Voeg account toe
De beschrijving invult Ziggo of ander Mail meestal na 2 keer pakt ie hem
Hoop dat dit je op weg helpt.
Hallo Dave,
Bedankt voor je reactie. Ik heb eerder vandaag het e-mail account verwijderd en daarna zoals hierboven beschreven weer geïnstalleerd. Werkte toen nog niet. Ik heb het even laten liggen en nu doe ik opnieuw (voor de zoveelste keer) een test bericht naar m’n andere (ziggo) e-mailadres. En….wat denk je? Hij doet het nu gewoon weer 😳.
Ra, ra, hoe kan het?
nogmaals dank voor de reactie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.