Vraag
Reacties
Oplossing
CWBoer
Level 2

smtp weigert plots dienst op iPad v15.1

Vanmorgen klachten dat op onze iPad geen mail verzonden kan worden I.v.m. Smtp. 
Van alles gedaan om het werkend te krijgen, maar niets helpt. Terwijl de webmail wel gewoon functioneert. Het zal dus iets van de iPad kunnen zijn. 
Wie weet raad?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Hoe staat je SMTP ingesteld ik had dit gister ook op mijn iPhone

Als je naar Mail gaat en je account toevoegd dan de beschrijven onder als Ziggo dan loopt hij automatisch door

Schermafbeelding 2020-10-13 om 14.36.55.png

Instellingen dan MailInstellingen dan MailVoeg account toeVoeg account toeDe beschrijving invult Ziggo of ander Mail meestal na 2 keer pakt ie hemDe beschrijving invult Ziggo of ander Mail meestal na 2 keer pakt ie hem

Hoop dat dit je op weg helpt.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Hoe staat je SMTP ingesteld ik had dit gister ook op mijn iPhone

Als je naar Mail gaat en je account toevoegd dan de beschrijven onder als Ziggo dan loopt hij automatisch door

Schermafbeelding 2020-10-13 om 14.36.55.png

Instellingen dan MailInstellingen dan MailVoeg account toeVoeg account toeDe beschrijving invult Ziggo of ander Mail meestal na 2 keer pakt ie hemDe beschrijving invult Ziggo of ander Mail meestal na 2 keer pakt ie hem

Hoop dat dit je op weg helpt.

0 Kudos
CWBoer
Level 2
Topicstarter

Hallo Dave,

Bedankt voor je reactie. Ik heb eerder vandaag het e-mail account verwijderd en daarna zoals hierboven beschreven weer geïnstalleerd. Werkte toen nog niet. Ik heb het even laten liggen en nu doe ik opnieuw (voor de zoveelste keer) een test bericht naar m’n andere (ziggo) e-mailadres. En….wat denk je? Hij doet het nu gewoon weer 😳
Ra, ra, hoe kan het?

nogmaals dank voor de reactie.

0 Kudos