Hallo
Ik ben nieuw op dit forum, ik heb begrepen dat dit de enige manier is om in contact te komen met Ziggo over mail problemen. Ik heb een mailadres wat nu voor de tweede keer is geblokkeerd op uitgaande mail. Het betreft een ipad. Geheel volgens de regels heb ik de inlogcode aangepast en getest op op mijn mail ziggo. daar werkt het prima. Ik heb het wachtwoord van de smtp ook aangepast maar daar blijft hij melden dat het wachtwoord niet juist is. Na 24 uur wachten nog steeds zelfde probleem. wederom alles aangepast maar smtp blijft melden wachtwoord of gebruikersnaam niet juist. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen of toch in contact komen met ziggo om te laten controleren of de blokkade er nod is en wat daar aan te doen is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probleem is opgelost, ziggo heeft contact gezocht met mij naar aanleiding van mijn mail. Het probleem zou de ipad kunnen zijn dit bleek niet zo te zijn het heeft gewoon heel lang geduurd voordat de smtp weer werd vrijgegeven. Let op bij mijn zoektocht is gebleken dat je geen andere smtp kan gebruiken voor ziggo mail tis maar een weet. Wel heel netjes van Ziggo dat men zelf even telefonisch contact opnamen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
waarvoor zat er een blokkade op ?
vlgs ziggo wordt er spam verstuurd via deze smtp
dan zal je eerst de oorzaak moeten achterhalen en oplossen dat kan een virus op een apparaat zijn maar het zou ook een slim apparaat of nas etc kunnen zijn die constant e-mail stuurt
Heb je het wachtwoord van Mijn Ziggo en je emailadres gewijzigd?
Beide gedaan , het betreft een iPad dus virus onwaarschijnlijk en omdat ik wachtwoord heb aangepast lijkt een ander apparaat die mail verzend onwaarschijnlijk. De melding blijft na herhaald wachtwoord aanpassen gebruikersnaam of wachtwoord smtp fout. Terwijl dit wel werkt bij inkomende mail en ziggo mail.
Probleem is opgelost, ziggo heeft contact gezocht met mij naar aanleiding van mijn mail. Het probleem zou de ipad kunnen zijn dit bleek niet zo te zijn het heeft gewoon heel lang geduurd voordat de smtp weer werd vrijgegeven. Let op bij mijn zoektocht is gebleken dat je geen andere smtp kan gebruiken voor ziggo mail tis maar een weet. Wel heel netjes van Ziggo dat men zelf even telefonisch contact opnamen.
@R.A. van Tiel, allereerst van harte welkom op de Ziggo Community.
En zeker, een blokkade is irritant. Gelukkig is het opgelost. Dank voor het delen!
@anoniemforum, kan jij inschatten in hoeverre het voor mij weer veilig is om te mailen?
zolang je niet te veel mail’s in een keer stuur (meer dan 10000) en zorg dat je apparatuur hoe beveiligd is dan zit het wel goed
Whahaha... ik ben een IT-leek, weet je nog 🙃
(Vandaag maar eens even kijken of het lukt 😉)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.