Ik heb net een nieuwe instalatie van ziggo zakelijk en zie mijn abonnement ook op ziggo.nl, maar als ik inlog in de smartwifi app krijg ik de melding dat mijn account inactief is en contact moet opnemen met ondersteuning. Ik kan geen manier vnden om contact te maken, dus wat te doen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@mdemanuel welkom!
Balen dat er bij aanvang van je abonnement al wat haperingen zijn. Heb je iets aan de tips van @Bert? Is het allemaal al gelukt?
Het probleem was uiteindelijk dat ik een ziggo acount had maar dat was private, nu heb ik ziggo zakelijk en dat koppelt niet
@memanuel Dat is lastig! Je kunt hier het beste contact over op nemen met Ziggo zakelijk. Zij kunnen je verder helpen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.