Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
mdemanuel
Level 1

smartwifi zegt dat mijn account inactief is

Ik heb net een nieuwe instalatie van ziggo zakelijk en zie mijn abonnement ook op ziggo.nl, maar als ik inlog in de smartwifi app krijg ik de melding dat mijn account inactief is en contact moet opnemen met ondersteuning. Ik kan geen manier vnden om contact te maken, dus wat te doen ?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.
4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@mdemanuel welkom! 

Balen dat er bij aanvang van je abonnement al wat haperingen zijn. Heb je iets aan de tips van @Bert? Is het allemaal al gelukt? 

0 Kudos
memanuel
Level 1

Het probleem was uiteindelijk dat ik een ziggo acount had maar dat was private, nu heb ik ziggo zakelijk en dat koppelt niet

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@memanuel Dat is lastig! Je kunt hier het beste contact over op nemen met Ziggo zakelijk. Zij kunnen je verder helpen! 

0 Kudos