1
Vraag
2
Reacties
mdemanuel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

smartwifi zegt dat mijn account inactief is

Ik heb net een nieuwe instalatie van ziggo zakelijk en zie mijn abonnement ook op ziggo.nl, maar als ik inlog in de smartwifi app krijg ik de melding dat mijn account inactief is en contact moet opnemen met ondersteuning. Ik kan geen manier vnden om contact te maken, dus wat te doen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61537Posts
  • 4193Oplossingen
  • 15662Likes
4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61537Posts
  • 4193Oplossingen
  • 15662Likes
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 1816Posts
  • 134Oplossingen
  • 487Likes

@mdemanuel welkom! 

Balen dat er bij aanvang van je abonnement al wat haperingen zijn. Heb je iets aan de tips van @Bert? Is het allemaal al gelukt? 

memanuel

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het probleem was uiteindelijk dat ik een ziggo acount had maar dat was private, nu heb ik ziggo zakelijk en dat koppelt niet

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2761Posts
  • 394Oplossingen
  • 969Likes

@memanuel Dat is lastig! Je kunt hier het beste contact over op nemen met Ziggo zakelijk. Zij kunnen je verder helpen! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic