Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
mdemanuel
Level 1

smartwifi zegt dat mijn account inactief is

Ik heb net een nieuwe instalatie van ziggo zakelijk en zie mijn abonnement ook op ziggo.nl, maar als ik inlog in de smartwifi app krijg ik de melding dat mijn account inactief is en contact moet opnemen met ondersteuning. Ik kan geen manier vnden om contact te maken, dus wat te doen ?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@mdemanuel welkom! 

Balen dat er bij aanvang van je abonnement al wat haperingen zijn. Heb je iets aan de tips van @Bert? Is het allemaal al gelukt? 

0 Kudos
memanuel
Level 1

Het probleem was uiteindelijk dat ik een ziggo acount had maar dat was private, nu heb ik ziggo zakelijk en dat koppelt niet

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@memanuel Dat is lastig! Je kunt hier het beste contact over op nemen met Ziggo zakelijk. Zij kunnen je verder helpen! 

0 Kudos