Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Check @scefke55. Bedankt voor deze bevestiging 🙂 Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods (3 stuks) voor je stopgezet met één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @scefke55, goedemorgen en welkom hier!
Via deze weg help ik je graag met het opzeggen van de SmartWifi Pods. Even ter dubbelcheck. Ik zie dat je op dit moment 3 SmartWifi Pods bij ons afneemt. Dit betreft een set van 2 SmartWifi Pods voor € 2,50 per maand en nog een aanvullende SmartWifi Pod voor €1,25 per maand. Je wilt alle 3 SmartWifi Pods opzeggen? Ik hoor het graag van je! 🙂
Ja klopt Cecilia, alle 3 de pods
Check @scefke55. Bedankt voor deze bevestiging 🙂 Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods (3 stuks) voor je stopgezet met één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...