scefke55

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

smartwifi pods

hallo , ik zou graag het abonnement op de smartwifipods opzeggen

bvd 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Check @scefke55. Bedankt voor deze bevestiging 🙂 Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods (3 stuks) voor je stopgezet met één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @scefke55, goedemorgen en welkom hier!

Via deze weg help ik je graag met het opzeggen van de SmartWifi Pods. Even ter dubbelcheck. Ik zie dat je op dit moment 3 SmartWifi Pods bij ons afneemt. Dit betreft een set van 2 SmartWifi Pods voor € 2,50 per maand en nog een aanvullende SmartWifi Pod voor €1,25 per maand. Je wilt alle 3 SmartWifi Pods opzeggen? Ik hoor het graag van je! 🙂

scefke55
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja klopt Cecilia, alle 3 de pods

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Check @scefke55. Bedankt voor deze bevestiging 🙂 Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods (3 stuks) voor je stopgezet met één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.

Burhan

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hallo,

 

I also want to return my Smartwifi pods. Could you please help me? 🙂 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Burhan! We already send you retourboxes for what I can see over here! 🙂 

Uitgelicht topic