Sinds ik nieuw modem heb lukt het niet meer om te printen met Canon MG 3640
Opgelost! Ga naar oplossing.
Door jullie suggesties ben ik nog verder op zoek gegaan. Gisteren kwam ik het nog niet tegen, maar vanochtend werd er bij Canon aangegeven hoe je de printer terug kunt zetten naar fabrieksinstellingen + dat ik na lang zoeken nog een usb aansluiting gevonden. Het is me gelukt om alle laptops weer te verbinden met de printer.
Was wel ingewikkeld bij de eerste, maar daarna ging het vlotjes !!!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe is de printer aangesloten met een kabel of via wifi?
via wifi
gebruik je dan wel weer dezelfde wifi instellingen als bij de oude.
dus ssid naam en ww weer zoals het voorheen was?
Hopelijk helpt dit je verder.
PIXMA MG3640 Wireless Connection Setup Guide - Canon Nederland
Ik kan wifi-instelling printer niet veranderen en overweeg om de printer opnieuw te installeren.
De printer staat wel in het netwerk
Helaas werkt dat niet !
Nee SSID naam is veranderd en wachtwoord ook.
hoi @mary-anne,
Sneller en slimmer wijzig je SSID ( [ naar oude ] WiFi netwerknaam ) en gebruik je het oude wachtwoord.
Zo voorkom je hoop gepuzzel.
Succes,
Bam
Dank voor je antwoord. Ik stop met zoeken naar een oplossing. Wellicht werkt jouw oplossing, maar dan moet ik weer andere apparaten opnieuw gaan instellen. Ga een nieuwe printer kopen.
jammer....zijn het zoveel toestellen die gebruik maken van het wifi signaal?
Door jullie suggesties ben ik nog verder op zoek gegaan. Gisteren kwam ik het nog niet tegen, maar vanochtend werd er bij Canon aangegeven hoe je de printer terug kunt zetten naar fabrieksinstellingen + dat ik na lang zoeken nog een usb aansluiting gevonden. Het is me gelukt om alle laptops weer te verbinden met de printer.
Was wel ingewikkeld bij de eerste, maar daarna ging het vlotjes !!!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.