jphengelo

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

smart wifi pods niet te installeren

 `Zowel geprobeert aan te sluiten via de Iphone en Samsung 

Maar geven via de app beide een melding : OEPS ! er is iets mis gegaan en dan kom ik niet verder 

bekabeld deed een van de pods  het wel goed ( ik heb er een geprobeerd via aansluiting op modem ) 

draadloos stopt de app halverwege.

  wie heeft een oplossing 

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Mogelijk helpt het om het modem 30 seconden van de stroom te halen en dan de app opnieuw starten.

jphengelo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wil ik nog wel eens proberen maar heb alles al gedaan ook twee keer ge reset 

jphengelo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het herstarten heeft niets uitgehaald  ik vermoed dat de app op de een of andere manier de oorzaak is 

de pods doen het bedraad wel maar ik krijg ze niet op de app geïnstalleerd, 

als ik de code invoer geeft deze gelik aan dat er iets is misgegaan , er staat, Het lijkt erop dat er wat wat problemen zijn met het platform van deze applicatie  momenteel raden we aan om geduld te hebben.

 

??wordt er mogelijk achter de schermen gewerkt aan de applicatie ?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Bij de installatie wil het wel eens haperen, daar wordt aan gewerkt om dat op te lossen.

 

Als je ze allebei bedraad wel kunt installeren, dan is dat ook goed, ook 1 voor 1 en zullen ze wel gaan werken, ook via wifi.

Het maakt niet uit hoe je ze installeert, oftewel koppelt met je modem, want dat is wat er gebeurt.

Eenmaal gekoppeld zullen ze ook via de wifi verbinding krijgen met het modem met dezelfde SSID / wifinamen als het modem.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @jphengelo! Is het nog gelukt met het advies van @Bert? Hoe gaat het nu met de verbinding? 

jphengelo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo helaas nog niet   ik heb nu even geen tijd om er naar te kijken, bedraag herkent het modem de pods wel maar daar heb ik dus niets aan dan zit een pod in de meterkast naast het modem  en dat werkte altijd wel goed het gaat juist om via wifi in de garage e net buiten het huis ook wifi ontvangst te creëren 

Uitgelicht topic