Hallo
Ik krijg een mail met de volgende tekst:
Ons netwerk is en blijft belangrijk. Want we zijn veel meer thuis en thuiswerken is het nieuwe normaal. En om het netwerk goed te laten werken, moeten we het wel onderhouden. Daarom gaan we er binnenkort mee aan de slag.
Wanneer we bij u in de buurt werken
Datum: donderdag 2 december
Wat u ervan merkt
Tijdens de werkzaamheden onderbreken we 2 uur de verbinding.
Ik snap dat er af en toe onderhoud gedaan moet worden maar ik vind deze communicatie hierover ronduit slecht. Welke 2 uur? Van 10.00 tot 12.00? van 15.00 tot 17.00?, 10 blokjes van 12 minuten willekeurig over de dag verspreid?
Ik moet er maar naar raden.
Thuiswerken is zo onmogelijk voor ons.
Ik heb geprobeerd hierover te bellen met Ziggo, maar een keuze menu optie voor dit soort vragen ontbreekt.
Ook via de app de vraag gesteld: Geen antwoord
Hoe kom ik aan een antwoord? Iemand tips?