1
Vraag
2
Reacties
etrip

Level 4
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

slechte communicatie werkzaamheden

Hallo

Ik krijg een mail met de volgende tekst:

 

Ons netwerk is en blijft belangrijk. Want we zijn veel meer thuis en thuiswerken is het nieuwe normaal. En om het netwerk goed te laten werken, moeten we het wel onderhouden. Daarom gaan we er binnenkort mee aan de slag.

Wanneer we bij u in de buurt werken
Datum: donderdag 2 december

Wat u ervan merkt

Tijdens de werkzaamheden onderbreken we 2 uur de verbinding.

 

Ik snap dat er af en toe onderhoud gedaan moet worden maar ik vind deze communicatie hierover ronduit slecht. Welke 2 uur? Van 10.00 tot 12.00? van 15.00 tot 17.00?, 10 blokjes van 12 minuten willekeurig over de dag verspreid?

Ik moet er maar naar raden.

Thuiswerken is zo onmogelijk voor ons.

Ik heb geprobeerd hierover te bellen met Ziggo, maar een keuze menu optie voor dit soort vragen ontbreekt.
Ook via de app de vraag gesteld: Geen antwoord

 

Hoe kom ik aan een antwoord? Iemand tips?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @etrip. Ik kan mij goed voorstellen dat het thuiswerken er niet makkelijker op wordt wanneer je niet weet wanneer het onderhoud zal plaatsvinden. Zoals ook aangegeven in het gelinkte topic vinden werkzaamheden doorgaans plaats tussen 8.00 en 17.00 uur. Wanneer de onderbrekingen precies plaatsvinden is niet te zeggen en is afhankelijk van wat er gedaan moet worden.

Als je een Vodafone mobiel abonnement hebt kan ik wel 50 GB gratis Wifi back up voor je regelen zodat je toch via 4G ten tijde van het onderhoud de internetconnectie kunt gebruiken. Laat het gerust weten als je hiervan gebruik wilt maken. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Ha etrip,

 

Hier een draadje van iemand met dezelfde vraag. Antwoord: 'Ergens op de dag'. Lijkt op Russisch roulette in de wijkkast; niemand weet wanneer 'ie aan de beurt zal zijn.. Helaas!

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @etrip. Ik kan mij goed voorstellen dat het thuiswerken er niet makkelijker op wordt wanneer je niet weet wanneer het onderhoud zal plaatsvinden. Zoals ook aangegeven in het gelinkte topic vinden werkzaamheden doorgaans plaats tussen 8.00 en 17.00 uur. Wanneer de onderbrekingen precies plaatsvinden is niet te zeggen en is afhankelijk van wat er gedaan moet worden.

Als je een Vodafone mobiel abonnement hebt kan ik wel 50 GB gratis Wifi back up voor je regelen zodat je toch via 4G ten tijde van het onderhoud de internetconnectie kunt gebruiken. Laat het gerust weten als je hiervan gebruik wilt maken. 

etrip
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Het is onmogelijk om op deze manier te werken. Heb continu een internet verbinding nodig om te kunnen werken en ik kan ook aan geen enkele meeting deelnemen zonder dat ik weet wanneer ik offline moet.

 

Ik heb geen Vodafone mobiel abonnement.

 

Van de buren (ook Ziggo klant) begreep ik dat zij geen aankondiging hebben gehad. Ik vind het maar vreemd en uitermate klantonvriendelijk. Nogmaals, ik begrijp dat er onderhoud moet plaatsvinden, en ik begrijp ook dat dit overdag moet, maar een blok aangeven is toch wel het minste wat ik als klant mag verwachten

etrip
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Krijg zowaar een sms van Ziggo.

Dag morgen gaan we aan de alg met het netwerk onderhoud......

.. TV, internet en vast bellen werken tussen 0600 en 0930 niet

 

Dat is geen 2 uur maar wel een tijdsaanduiding waar ik iets aan heb. Zo moeilijk is het niet...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic