Hoi, ik maak al tijden gebruik van Safe Online (f-secure) als mijn anti-virus. Na continu tegen een volle c schijf aan te lopen had ik besloten om door middel van WinDirStat eens te kijken wat nu zoveel schijfruimte in beslag neemt. Ik kwam er toen achter dat Safe Online maar liefst 33gb aan ruimte in beslag nam in de c:\Windows\Temp\fs-capricorn folder. Mogelijk was dit een bug of werden bepaalde bestanden die hier verwijderd moesten worden niet verwijderd, en ik had daarom safe-online opnieuw geïnstalleerd en de gehele folder leeggegooid. Inmiddels is het 10 dagen later en deze zelfde map bevat alweer 4gb aan data en is groeiende. Het lijkt mij dat dit niet de bedoeling moet zijn.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Of hebben jullie hier een oplossing voor? Het lijkt mij dat enkel virusdefinities niet zo'n gigantische hoeveelheid ruimte in beslag nemen.
Ik hoor het graag.
Groet,
Gerrit
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @gerritvb, welkom hier!
Wat goed dat je dit aankaart, want er gaat dan inderdaad iets niet goed. Dit heb ik ook nog niet eerder gelezen hier dus ook ik ben erg benieuwd of er meerdere mensen met eenzelfde soort probleem zijn.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dan gaat er iets niet goed, de map is bij mij nog geen 100mb.
Hoi @gerritvb, welkom hier!
Wat goed dat je dit aankaart, want er gaat dan inderdaad iets niet goed. Dit heb ik ook nog niet eerder gelezen hier dus ook ik ben erg benieuwd of er meerdere mensen met eenzelfde soort probleem zijn.
Gelukkig bij mij werkt het gewoon 94 Mb en blijft ook zo
Het is mogelijk dat F-Secure data logs opslaat en dingen die verplaatst worden, dat kan je allemaal instellen. Goed dat je aangeeft, werk zelf ook met Ziggo Safe Online en handig dit te weten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.