Vraag
Reacties
Oplossing
jim53
Level 5

safe online

Beste community, 

Als Ziggo klant heb ik onder andere gekozen voor Safe Online. Normaal verschijnt op je telefoon een icoontje dat dit beveiligingsprogramma geïnstalleerd is. Sinds enige tijd zie ik dat icoontje niet meer. Ik heb geprobeerd het weer te zien te krijgen en heb het daarom opnieuw via Ziggo gedownload. Uit de informatie blijkt dat het al geïnstalleerd is op mijn toestel, maar ik zie geen icoontje op mijn telefoonscherm. Wat gaat er niet goed?

Alvast dank voor bruikbare tips!

@Jim

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Als je een Android toestel hebt moet je even bij Instellingen Apps of Meldingen kijken en dan bij Melding of Toestaan van icoon.

Bij Apple staat het icoontje gewoon uit die is op de achtergrond actief.

 

Wees gerust, app is geïnstalleerd en actief, dus icoon als ie niet zichtbaar is, meld hij evengoed als er een probleem is, anders kan je altijd nog even in Ziggo Safe Online App instellingen kijken bij meldingen.

 

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Als je een Android toestel hebt moet je even bij Instellingen Apps of Meldingen kijken en dan bij Melding of Toestaan van icoon.

Bij Apple staat het icoontje gewoon uit die is op de achtergrond actief.

 

Wees gerust, app is geïnstalleerd en actief, dus icoon als ie niet zichtbaar is, meld hij evengoed als er een probleem is, anders kan je altijd nog even in Ziggo Safe Online App instellingen kijken bij meldingen.

 

0 Kudos
jim53
Level 5
Topicstarter

Dankjewel @Dave Het is gelukt!>

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Graag gedaan @jim53  dank je voor de terug 😊

0 Kudos