Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste community,
Als Ziggo klant heb ik onder andere gekozen voor Safe Online. Normaal verschijnt op je telefoon een icoontje dat dit beveiligingsprogramma geïnstalleerd is. Sinds enige tijd zie ik dat icoontje niet meer. Ik heb geprobeerd het weer te zien te krijgen en heb het daarom opnieuw via Ziggo gedownload. Uit de informatie blijkt dat het al geïnstalleerd is op mijn toestel, maar ik zie geen icoontje op mijn telefoonscherm. Wat gaat er niet goed?
Alvast dank voor bruikbare tips!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je een Android toestel hebt moet je even bij Instellingen Apps of Meldingen kijken en dan bij Melding of Toestaan van icoon.
Bij Apple staat het icoontje gewoon uit die is op de achtergrond actief.
Wees gerust, app is geïnstalleerd en actief, dus icoon als ie niet zichtbaar is, meld hij evengoed als er een probleem is, anders kan je altijd nog even in Ziggo Safe Online App instellingen kijken bij meldingen.
Als je een Android toestel hebt moet je even bij Instellingen Apps of Meldingen kijken en dan bij Melding of Toestaan van icoon.
Bij Apple staat het icoontje gewoon uit die is op de achtergrond actief.
Wees gerust, app is geïnstalleerd en actief, dus icoon als ie niet zichtbaar is, meld hij evengoed als er een probleem is, anders kan je altijd nog even in Ziggo Safe Online App instellingen kijken bij meldingen.
Dankjewel @Dave! Het is gelukt!>
Graag gedaan @jim53 dank je voor de terug 😊
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...