Guus Doorn

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

safe online

hallo

in het venster van safe online blijf ik de melding krijgen dat mijn computer niet beveiligd is terwijl bij de updates wel wordt aangegeven dat mijn computer beveiligd is.

ik heb safe online verwijderd en op nieuw geïnstalleerd 

ik krijg telkens de melding dat ik volledige toegang moet verlenen in de instellingen (beveiliging en privacy) van mijn MacBook Air 

daar staat een V tje voor maar de vraag blijft?

is hij nu niet of wel beveiligd????

wie kan en wil mij hierbij helpen

bvd : Guus Doorn 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Zie ook hier.

 

Opgelost: Re: Ziggo safe online zegt niet beveiligd - Ziggo Community

 

https://community.f-secure.com/en/discussion/124107/big-sur-11-4

 

Houd er rekening mee dat na het upgraden van het Mac OS naar Big Sur 11.4,het F-Secure SAFE hoofd-UI-venster ten onrechte meldt dat Volledige schijftoegang ontbreekt. Dit probleem treft alleen klanten die de nieuwste release van Big Sur 11.4 uitvoeren als gevolg van wijzigingen die door Apple zijn aangebracht.

Er is geen verslechtering van de beschermende mogelijkheden van SAFE. Dit is slechts een cosmetisch probleem dat alleen zichtbaar is in het hoofdvenster van de gebruikersinterface ("false positive" waarschuwing).

Dit probleem is opgelost in SAFE voor Mac versie 17.10 MR2 (build 37976), die werd uitgebracht voor productie op 2021-05-25. Deze upgrade vindt automatisch plaats en er zijn geen acties nodig voor klanten.

Ik hoop dat het bovenstaande nuttig was.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Zie ook hier.

 

Opgelost: Re: Ziggo safe online zegt niet beveiligd - Ziggo Community

 

https://community.f-secure.com/en/discussion/124107/big-sur-11-4

 

Houd er rekening mee dat na het upgraden van het Mac OS naar Big Sur 11.4,het F-Secure SAFE hoofd-UI-venster ten onrechte meldt dat Volledige schijftoegang ontbreekt. Dit probleem treft alleen klanten die de nieuwste release van Big Sur 11.4 uitvoeren als gevolg van wijzigingen die door Apple zijn aangebracht.

Er is geen verslechtering van de beschermende mogelijkheden van SAFE. Dit is slechts een cosmetisch probleem dat alleen zichtbaar is in het hoofdvenster van de gebruikersinterface ("false positive" waarschuwing).

Dit probleem is opgelost in SAFE voor Mac versie 17.10 MR2 (build 37976), die werd uitgebracht voor productie op 2021-05-25. Deze upgrade vindt automatisch plaats en er zijn geen acties nodig voor klanten.

Ik hoop dat het bovenstaande nuttig was.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Guus Doorn
Welkom op de Community. Foutmeldingen zijn nooit leuk om beeld te krijgen. Gelukkig is dit een melding die inmiddels is opgelost door een upgrade. Het klopt dan ook wat @Steefb aangeeft! Heb je inmiddels de nieuwe versie al op je Macbook Air staan? 

Guus Doorn
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dank voor het welkom heten en de terugkoppeling 

Ik heb nog niet gezien of het geüpdate is maar ik neem aan dat het goed komt

hartelijk dank

Guus Doorn
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BEDANKT voor het antwoorden 

Uitgelicht topic