1
Vraag
2
Reacties
jim53

Level 5
  • 42Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

safe online

Beste community, 

Als Ziggo klant heb ik onder andere gekozen voor Safe Online. Normaal verschijnt op je telefoon een icoontje dat dit beveiligingsprogramma geïnstalleerd is. Sinds enige tijd zie ik dat icoontje niet meer. Ik heb geprobeerd het weer te zien te krijgen en heb het daarom opnieuw via Ziggo gedownload. Uit de informatie blijkt dat het al geïnstalleerd is op mijn toestel, maar ik zie geen icoontje op mijn telefoonscherm. Wat gaat er niet goed?

Alvast dank voor bruikbare tips!

@Jim

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Als je een Android toestel hebt moet je even bij Instellingen Apps of Meldingen kijken en dan bij Melding of Toestaan van icoon.

Bij Apple staat het icoontje gewoon uit die is op de achtergrond actief.

 

Wees gerust, app is geïnstalleerd en actief, dus icoon als ie niet zichtbaar is, meld hij evengoed als er een probleem is, anders kan je altijd nog even in Ziggo Safe Online App instellingen kijken bij meldingen.

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Als je een Android toestel hebt moet je even bij Instellingen Apps of Meldingen kijken en dan bij Melding of Toestaan van icoon.

Bij Apple staat het icoontje gewoon uit die is op de achtergrond actief.

 

Wees gerust, app is geïnstalleerd en actief, dus icoon als ie niet zichtbaar is, meld hij evengoed als er een probleem is, anders kan je altijd nog even in Ziggo Safe Online App instellingen kijken bij meldingen.

 

jim53
Topicstarter
Level 5
  • 42Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

Dankjewel @Dave! Het is gelukt!>

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Graag gedaan @jim53  dank je voor de terug 😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic