1
Vraag
2
Reacties
Hellothere

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

router on ipv4 only

Hallo daar, ik probeer een poort in mijn router te portforwarden om een minecraft-server voor mij en mijn vrienden in te stellen, maar op de instellingenpagina van de router wordt alleen ipv6 weergegeven in de opties voor port-forwarding. Kun je het veranderen zodat het alleen ipv4 toont?

--------------

Hello there, I am trying to port forward a port in my router to set up a minecraft server for me and my friends, but on the settings page of the router only ipv6 is shown in the options for port-forwarding. Can you change it so that it shows only ipv4?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3151Posts
  • 278Oplossingen
  • 513Likes

Hi @Hellothere,

I have just changed the settings for you. From now on, you should be able to use portforwarding. 

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57783Posts
  • 3850Oplossingen
  • 14116Likes

Dat kan een Ziggo moderator voor je doen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57783Posts
  • 3850Oplossingen
  • 14116Likes

A Ziggo moderator can do that for you.

 

This is a customer help customer forum where Ziggo moderators/employees, they have Ziggo in front of their name, usually drop by in every topic within one working day (Mon-Fri).

 

Make sure that your zip code and house number are in your Ziggo community profile, these are not publicly visible, then the correct data can be taken immediately. After clicking on the link below, scroll down on the next page: https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Hellothere
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oke bedankt, ik heb alles toegevoegd aan mijn profiel

 

Okey thank you, I added everything to my profil

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3151Posts
  • 278Oplossingen
  • 513Likes

Hi @Hellothere,

I have just changed the settings for you. From now on, you should be able to use portforwarding. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.