Vraag
Reacties
Oplossing
PaulineB
Level 1

retourneren wifipods

Beste ziggo, graag beëindig ik per direct de huur voor de twee smart wifipods die ik de eerste 12 maanden gratis heb kunnen gebruiken.  Graag verneem ik van u. Met vriendelijke groeten, Pauline 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @PaulineB
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Graag help ik je met het opzeggen van de SmartWifi Pods. Met het opzeggen dien je rekening te houden met de 1 maand opzegtermijn. Ik heb daarom de SmartWifi Pods voor je beëindigd per 21 oktober 2022. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je vanuit ons een retourdoos waarin je de pods naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @PaulineB
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Graag help ik je met het opzeggen van de SmartWifi Pods. Met het opzeggen dien je rekening te houden met de 1 maand opzegtermijn. Ik heb daarom de SmartWifi Pods voor je beëindigd per 21 oktober 2022. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je vanuit ons een retourdoos waarin je de pods naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

0 Kudos