Beste ziggo, graag beëindig ik per direct de huur voor de twee smart wifipods die ik de eerste 12 maanden gratis heb kunnen gebruiken. Graag verneem ik van u. Met vriendelijke groeten, Pauline
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @PaulineB
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Graag help ik je met het opzeggen van de SmartWifi Pods. Met het opzeggen dien je rekening te houden met de 1 maand opzegtermijn. Ik heb daarom de SmartWifi Pods voor je beëindigd per 21 oktober 2022. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je vanuit ons een retourdoos waarin je de pods naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @PaulineB
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Graag help ik je met het opzeggen van de SmartWifi Pods. Met het opzeggen dien je rekening te houden met de 1 maand opzegtermijn. Ik heb daarom de SmartWifi Pods voor je beëindigd per 21 oktober 2022. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je vanuit ons een retourdoos waarin je de pods naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.