JmvdVooren

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

retour aanvraag wifipods

Goedemiddag,

 

Even een opmerking, het moet toch wat makkelijker gemaakt(gebruiksvriendelijker) worden om op een simpele vraag niet via alle omwegen antwoord te krijgen!

 

Ik wil de wifi pods retourneren, getest maar zie niet veel verschil dus graag retour om extra kosten te voorkomen.

Betreft :

Apparaat
SmartWifi pods
Serienummer
XAAK11961032
 
In afwachting op reactie
Mvg
 
Sepp
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @JmvdVooren
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Allereest mijn excuses dat je door drukte langer op een reactie hebt moeten wachten. Het is zeker mogelijk om het abonnement op de SmartWifi pods op te zeggen. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

14 Reacties 14
Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@JmvdVooren als je pc en huisnummer is ingevuld in je profiel heb je het bij deze gevraagd en wordt eea binnenkort geregeld, als er een ziggo medewerker voorbij komt.

JmvdVooren
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PC en huisnummer staan in mijn profiel, hoor graag wanneer medewerker Wifi pods komt ophalen.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Dat ophalen zit er niet in. U krijgt een retourdoos toegestuurd, die u zelf naar het postkantoor moet brengen. Bewaar, om problemen te voorkomen, het verzendbewijs dat u dan krijgt goed.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @JmvdVooren
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Allereest mijn excuses dat je door drukte langer op een reactie hebt moeten wachten. Het is zeker mogelijk om het abonnement op de SmartWifi pods op te zeggen. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂

zeepbel

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi, ik heb een soortgelijke vraag. Vorige week wifi ood ontvangen als tijdelijke gratis actie, maar ook hier geen verschil merkbaar. Graag zou ik dus een retourbox ontvangen.

Vriendelijke groet,

Peter 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @zeepbel , goedemiddag!

 

Je mag de Pod terug sturen in de originele doos naar het onderstaand adres. Via PostNL is dat een gratis verzending. 

 

Ziggo retouren 
Antwoordnummer 1070 

5800 VB Venray 

 

Zal ik de Pod opzeggen onder je abonnement voor je? 🙂

zeepbel

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, dat zou heel fijn zijn. Bedankt voor je snelle reactie en ik zorg dat ie maandag naar een post.nl afhaalpunt wordt gebracht.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Regel ik gelijk voor je, @zeepbel . Je krijgt zo een mailtje ter bevestiging 😉

zeepbel

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top! Bedankt en fijn weekend.

zeepbel

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Afgelopen maandag de wifipod in originele doos geretourneerd. Donderdag ontving ik een retourbox en ik heb nu nog geen bevestiging dat de pod door Ziggo ontvangen is. Kunt u nagaan of pod ontvangen is?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@zeepbel goed dat je even aan de bel trekt hoor. Dit wil je natuurlijk netjes afgehandeld zien.

Heb je misschien een foto van het verzendbewijs? Dan meld ik ze hier als retour. Je krijgt overigens niet een specifieke bevestiging van het teruggestuurde product, geen nieuws = goed nieuws hierin. 

zeepbel

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Jacob, 

Het duurde ff want inloggen op mijn Ziggo en Ziggo community gaat elke keer heel moeizaam of helemaal niet.

Ook de foto meesturen lukt niet helaas

zeepbel

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Als op de foto picto klik, krijg ik de melding blader door de bestanden om toe te voegen, maar er valt niets te bladeren...

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@zeepbel probeer het aub eens met deze tips. 

Uitgelicht topic