Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag,
Even een opmerking, het moet toch wat makkelijker gemaakt(gebruiksvriendelijker) worden om op een simpele vraag niet via alle omwegen antwoord te krijgen!
Ik wil de wifi pods retourneren, getest maar zie niet veel verschil dus graag retour om extra kosten te voorkomen.
Betreft :
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @JmvdVooren
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Allereest mijn excuses dat je door drukte langer op een reactie hebt moeten wachten. Het is zeker mogelijk om het abonnement op de SmartWifi pods op te zeggen. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂
@JmvdVooren als je pc en huisnummer is ingevuld in je profiel heb je het bij deze gevraagd en wordt eea binnenkort geregeld, als er een ziggo medewerker voorbij komt.
PC en huisnummer staan in mijn profiel, hoor graag wanneer medewerker Wifi pods komt ophalen.
Dat ophalen zit er niet in. U krijgt een retourdoos toegestuurd, die u zelf naar het postkantoor moet brengen. Bewaar, om problemen te voorkomen, het verzendbewijs dat u dan krijgt goed.
Hi @JmvdVooren
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Allereest mijn excuses dat je door drukte langer op een reactie hebt moeten wachten. Het is zeker mogelijk om het abonnement op de SmartWifi pods op te zeggen. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...