Ik heb een zakelijk 1000/70 abby en heb sinds ik een giga connectbox (melkpak) latency spikes en disconnects. erg vervelend met werken als je steeds uit meetings word gegooid. om te testen heb ik mijn router al vernieuwd ik heb er 3 geprobeerd maar de problemen blijven 3 weken geleden de helpdesk gebeld en ik kreeg een nieuw modem opgestuurd ook weer zon melkpak maar de problemen blijven.
met de helpdesk kom ik er niet echt uit ik moet een week wachten terwijl ze meten dan weer een dag alles eruit en alleen een laptop aan het modem hangen. zo te lezen hier is het een bekent probleem met die modems ik heb dan ook gevraagd een ander type op te sturen maar op de een of andere manier wil men dat niet en men wil alleen een monteur sturen met de opmerking als ie niets vind krijg je de rekening. Ook word verteld door de helpdesk als ik het hier op het forum zet dan stoppen ze met helpen. blijkbaar mag ik het maar op een plek aanmelden. wat is nu het probleem om een ander type modem op te sturen terwijl wel duidelijk is dat die giga connect boxen nogal een probleem dingen zijn?
het lijkt erop dat ziggo ervan uitgaat dat klanten liegen.