1
Vraag
2
Reacties
johanjoost

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

"Firewall has to block spoofed or forged IP-Addresses" instelling

Beste Ziggo-Community,

Volgens de beviliginsvoorschriften van EMS moet ik voor een beveilgigd netwerk een instelling in het modem van ziggo veranderen.

Het gaat om de instelling: "Firewall moet zodanig ingesteld zijn dat hij spoofed of forged IP-adressen blokkeert".

Staat de firewall automatisch op deze manier ingesteld of moet ik handmatige aanpassingen doen? In de onderstaande screenshot staan de huidige firewall instellingen.

Groet,
Een ziggo klant
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi johanjoost, welkom op de Ziggo Community! Het is niet helemaal duidelijk welke functies EMS specifiek bedoeld. Met de huidige instellingen ben je goed beveiligd en zou dit in mijn optiek ook moeten zijn wat EMS bedoeld. Maar dat kun je voor de zekerheid wellicht ook nog bij hen navragen.
De modems die wij momenteel uitgeven bevatten inderdaad standaard WPA2.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 19
  • 14837Posts
  • 2846Oplossingen
  • 6498Likes
Paar vragen.

Wat is EMS.
Welke router heb je.

Ziggo routers zijn eenvoudige consumenten routers met alleen de hoognodige instellingen. Het likt me dat deze instellingen er niet inzitten .
Wil je meer moet je een eigen router kopen en de Ziggo alleen als modem gebruiken(bridge).
johanjoost
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
EMS regelt de betaling van credit card machines.
Zij willen dat ik mijn internet verbinding waarover de betaling gaat beveilig.

De router is van Ziggo de nieuwste, en volgens mij is jullie router de laatste versie van inscriptie WPA2? dat zagen wij ergens staan.

Aan de WPA2 moest de router aan voldoen. dan had ik de juiste versie.

Hopelijke is deze router dus toch goed omdat deze WPA2 is.

Met vriendelijke groet,
Joost
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi johanjoost, welkom op de Ziggo Community! Het is niet helemaal duidelijk welke functies EMS specifiek bedoeld. Met de huidige instellingen ben je goed beveiligd en zou dit in mijn optiek ook moeten zijn wat EMS bedoeld. Maar dat kun je voor de zekerheid wellicht ook nog bij hen navragen.
De modems die wij momenteel uitgeven bevatten inderdaad standaard WPA2.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic