Pasi wrote:
efok wrote:
@Pasi Welk modem heb jij eigenlijk zelf? Een potentieel vatbaar modem? Dan zou ik hemgewoon zelf testen, met het script van cablehaunt.
Ik heb een Compal CH7465LG. Ik zou 'm inderdaad zelf kunnen testen, maar als de uitkomst negatief is, kan ik daar alsnog niets aan doen. Tevens zijn er misschien nog zo'n tig-duizend ( ?? ) andere Ziggo klanten, die ook zo'n ding hebben.
Maar, Ziggo is verantwoordelijk voor de apparatuur die ze in bruikleen geeft ( men is verplicht deze te gebruiken !! ), dus verwacht ik ( als klant ) van Ziggo gewoon een officieel antwoord.
Als ik bij Ziggo iets bestel of afmeld, dan krijg ik een officiële bevestiging. Als ik veel te laat betaal, dan krijg ik een officiële aanmaning.
Ziggo is volgens eigen zeggen, al sinds januari aan het testen. Ik wil graag de officiële uitslag weten, waarbij een officieel “Ja, lek” of “Nee, niet lek” per apparaat voldoende is.
Het is Ziggo's verantwoordelijkheid én plicht haar klanten goed te informeren !!
Eigenlijk zou men aan b.v. Radar ( of zo ) moeten doorgeven, dat Ziggo 9 maanden geleden heeft aangegeven dat ze hun modems/routers i.v.m. "Cable Haunt" aan het testen zijn en dat er sindsdien nooit meer wat van Ziggo is vernomen, behalve dat het in onderzoek is. Misschien komt er dan antwoord, maar wat de uitslag van de test dan uiteindelijk ook mag zijn, het is dan beslist geen reclame.
Begrijp me goed, ik ben het helemaal met je eens hoor! Vroeg me gewoon af of je zelf toevallig een modem had wat getest kan worden. Ik verdenk mijn TC7210 nog wel steeds enigszins, maar in bridge modus (wat ik heb) was hij niet vatbaar in elk geval.
Die testen zijn bij Ziggo natuurlijk allang gedaan. Ik denk dat ze moeite hebben om de zaak te fiksen, en het tot die tijd gewoon onder de pet houden. Het zou mooi zijn als andere klanten hun modems ook eens testen, dan wordt het ook vanzelf duidelijk.