1
Vraag
2
Reacties
Thérèse 1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@quicknet.nl meenemen met overgaan naar glasvezel

Ik wil overgaan naar glasvezelprovider Trinet. Kan ik mijn e-mailadres @Quicknet.nl meenemen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Nee, e-mail adressen raak je kwijt bij verandering van provider.

 

 

Ziggo Mail | Klantenservice | Ziggo

 

Kan ik mijn e-mailadres van Ziggo behouden als ik opzeg of overstap naar een andere provider?


Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres. Het automatisch doorsturen van e-mails kun je zelf instellen. Volg hiervoor ons stappenplan.

Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in Mijn Ziggo.

 

Bekijk in context

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Neen. Dat is niet mogelijk.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Nee, e-mail adressen raak je kwijt bij verandering van provider.

 

 

Ziggo Mail | Klantenservice | Ziggo

 

Kan ik mijn e-mailadres van Ziggo behouden als ik opzeg of overstap naar een andere provider?


Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres. Het automatisch doorsturen van e-mails kun je zelf instellen. Volg hiervoor ons stappenplan.

Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in Mijn Ziggo.

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Neen. Dat is niet mogelijk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic