Jude70
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

problemen met ziggo mail op iphone

Ik krijg al mijn mail normaal gesproken binnen via de app op mijn iphone. Sinds een paar dagen kreeg ik de foutmelding  dat de serverinstelllingen niet juist zijn en sindsdien komt de mail niet meer binnen. Vervolgens heb ik het mailaccount van ziggo verwijderd en getracht opnieuw te installeren. Helaas zonder resultaat. Ook inloggen via de browser lukt niet dan krijg ik een melding van een onveilige omgeving.

Via Android (tablet) geen problemen. Daar krijg ik de mail binnen via de app en kan ik ook gewoon inloggen via de browser.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bburgg
Gedreven Raadgever
  • 716Reacties
  • 78Oplossingen
  • 142Likes

Er is nog steeds een storing gaande, specifiek op Apple toestellen. Zie https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/service/onderhoud

Bekijk in context

11 Reacties 11
bburgg
Gedreven Raadgever
  • 716Reacties
  • 78Oplossingen
  • 142Likes

Er is nog steeds een storing gaande, specifiek op Apple toestellen. Zie https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/service/onderhoud

Bekijk in context

Jude70
topicstarter
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké dank je

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15100Reacties
  • 627Oplossingen
  • 3293Likes

Om wat voor iPhone gaat het want ik werk zelf met de iPhone12 en op Outlook na werken hier gewoon alle mail programma’s. Outlook zelf werkt ook, kan wel ontvangen maar niks verzenden.

Zelf gebruikte ik BlueMail maar die heb ik verruild voor Spark E-mail 

Als je wil aangeven welk toestel het is, kunnen we verder kijken.

Jude70
topicstarter
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Dave,

Ik heb de iphone se2. Ik gebruik de standaard app voor ontvangen van mijn mail. Hier heb ik verschillende mailaccounts onder hangen. Tot vorige week werkte alles zoals het hoorde.

Alleen de mail van mijn ziggoaccount komt niet meer binnen. Ik heb het account verwijderd met de bedoeling deze opnieuw te koppelen maar helaas lukt dat niet. Ook niet via het stappenplan van ziggo.

Groet judith

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15100Reacties
  • 627Oplossingen
  • 3293Likes

Kijk even bij instellingen en dan naar Mail en klik deze aan.

Als het goed is staan hier je active accounts. 
Bij mij is het Outlook en Gmail (let op) account waar je iPhone mee is gekoppeld, niet weghalen. Alleen Ziggo account.

Probeer dan nog eens Ziggo account te koppelen.

Joris27
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het blijkt een storing bij ziggo te zijn die al sinds afgelopen vrijdag bestaat, erg lastig allemaal.

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4256Reacties
  • 427Oplossingen
  • 1033Likes

Hey @Jude70

Fijn dat je ons hebt gevonden op de Community. Intussen is de storing opgelost, kun je nu ook weer zonder problemen gebruik maken van mail op jouw iPhone? 

Joris27
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing is verholpen. Account verwijderd en weer toegevoegd op iphone en ipad. Het werkt gelukkig allemaal weer hier.

Jude70
topicstarter
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vandaag wederom geprobeerd mijn ziggoaccount weer toe te voegen aan mijn mail app. Helaas niet gelukt.  Heel vervelend. 

Via de tablet(android) geen problemen

Joris27
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb je het via de stappen gedaan zoals op de site van ziggo beschreven staat?

Jude70
topicstarter
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na verwijderen account. Opvragen nieuwe inloggegevens is het probleem verholpen.

Dank allen

Uitgelicht topic