Beste @Erik S Erik en @Paul ,
vrijdag middag kreeg ik de kabel binnen en heb ik gelijk tussen de splitter en het modem geplaatst.
op hoop van zegen.
ik had zelf het idee om het weekend te benutten om alles te registreren als er wat gebeurde.
helaas het kabeltje was niet de oplossing,
-vrijdag avond tussen 21 en 22 uur uitval van internet. reset gedaan
-vrijdag op zaterdag nacht uitval van internet. smorgens weer reset gedaan
-zaterdag ochtend rond 11 uur uitval van internet. toen heb ik mijn laptop met een datakabel bedraad aangesloten op het modem (poort 1) maar geen internet, dus weer reset gedaan.
-zaterdag op zondagnacht weer uitval van internet, had een melding in mijn telefoon dat er wel wifi was maar geen internetverbinding, weer een reset gedaan.
-zondagochtend rond 10 uur smorgens weer uitval van internet, reset gedaan
-zondag avond rond half 8 weer uitval van internet en reset gedaan.
als het niet het modem zou zijn dan had mijn laptop toch internet moeten hebben rechtstreeks bedraad op het modem?
ik heb in mijn eerste gesprek met de klantenservice gevraagd of mijn modem alstublieft omgeruild kon worden maar dat wilden ze niet doen. Ik kan echt niets anders meer bedenken dan het modem zelf.
zou het na alles wat ik nu gedaan heb nu wel mogen?
een monteur sturen lijkt mij een gok want je zal zien dat als hij/zij komt er dan geen uitval is van internet en ik zou denken, als er geen storing is waar moet je dan zoeken.
Help aub!