1
Vraag
2
Reacties
Janusz

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

portforwarding

Kan op mijn connectbox ipv6 uitgeschakeld worden?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5870Posts
  • 1464Oplossingen
  • 1974Likes

Hi @Janusz
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het wordt je zonder de benodigde instellingen erg lastig gemaakt om forwards in te stellen! Zoals hier al is aangegeven moet het profiel op je modem hiervoor geconfigureerd worden naar IPv4 Only. Dit heb ik zojuist in gang gezet en dit is binnen 24 uur verwerkt. Schrik niet als het modem hierdoor opnieuw gaat opstarten. Dit is tevens het seintje dat de aanpassing is verwerkt en je vanaf dat moment de gewenste forwards kunt gaan instellen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Marinus

Gedreven Raadgever
  • 252Posts
  • 4Oplossingen
  • 91Likes

Welke connectbox betreft het?

 

Op de connectbox giga (model melkpak) gaan IPv6 en portforwarding prima samen.

tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 10851Posts
  • 648Oplossingen
  • 4042Likes

Als de pagina 'Port forwarding' niet zichtbaar is, dan moet Dual-Stack Lite worden omgezet naar IPv4 Only, dit kan een moderator regelen.

Janusz
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb normale connect box maar ik heb geen instellingen om voor portforwarding

Janusz_0-1655411365626.png

 

tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 10851Posts
  • 648Oplossingen
  • 4042Likes

Ook niet als je op 'Beveiliging' klikt?

Janusz
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ook niet hoe kan ik contact met een moderator krijgen ?

tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 10851Posts
  • 648Oplossingen
  • 4042Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Janusz
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oh oke bendankt for informatie

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5870Posts
  • 1464Oplossingen
  • 1974Likes

Hi @Janusz
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het wordt je zonder de benodigde instellingen erg lastig gemaakt om forwards in te stellen! Zoals hier al is aangegeven moet het profiel op je modem hiervoor geconfigureerd worden naar IPv4 Only. Dit heb ik zojuist in gang gezet en dit is binnen 24 uur verwerkt. Schrik niet als het modem hierdoor opnieuw gaat opstarten. Dit is tevens het seintje dat de aanpassing is verwerkt en je vanaf dat moment de gewenste forwards kunt gaan instellen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.