Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Janiwel
Level 2

port forwarding werkt niet

Afgelopen week de nieuwe Connectbox Giga ontvangen. Meteen de oude vervangen en daarin dezelfde port-forwarding regels laten (uPNP) plaatsen door mijn servers, echter het werkt niet. Ik kan nu niet vanaf een andere locatie bij mijn server(s). Kan iemand mij hiermee helpen alsjeblieft?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

UPnP lijkt niet altijd lekker te werken.

Probeer eens UPnP uit te zetten alle port forwards verwijderen, 30 seconden de stroom van het modem af en de port forwards handmatig toepassen.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.
0 Kudos
Janiwel
Level 2
Topicstarter

ik heb het niet handmatig gedaan maar via uPnP, zoals ik dat ook heb laten doen op de vorige modem. Daarop werkte het wel ( dat was afgelopen maandag nog). Dus de regels staan al in de modem.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

UPnP lijkt niet altijd lekker te werken.

Probeer eens UPnP uit te zetten alle port forwards verwijderen, 30 seconden de stroom van het modem af en de port forwards handmatig toepassen.

0 Kudos
Ga naar reactie
Janiwel
Level 2
Topicstarter

Yes, Bert, dat was de oplossing. De door uPnP aangemaakte regels kon ik niet verwijderen. Daarom de server uitgezet daarna de modem van de stroom zoals je zei. Toen waren de regels weg en kon ik het handmatig doen. Nu werkt alles weer zoals het hoort. Hartstikke bedankt.