Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Afgelopen week de nieuwe Connectbox Giga ontvangen. Meteen de oude vervangen en daarin dezelfde port-forwarding regels laten (uPNP) plaatsen door mijn servers, echter het werkt niet. Ik kan nu niet vanaf een andere locatie bij mijn server(s). Kan iemand mij hiermee helpen alsjeblieft?
Opgelost! Ga naar oplossing.
UPnP lijkt niet altijd lekker te werken.
Probeer eens UPnP uit te zetten alle port forwards verwijderen, 30 seconden de stroom van het modem af en de port forwards handmatig toepassen.
Heb je deze stappen gevolgd? Port forwarding op de Connectbox - Ziggo Community
ik heb het niet handmatig gedaan maar via uPnP, zoals ik dat ook heb laten doen op de vorige modem. Daarop werkte het wel ( dat was afgelopen maandag nog). Dus de regels staan al in de modem.
UPnP lijkt niet altijd lekker te werken.
Probeer eens UPnP uit te zetten alle port forwards verwijderen, 30 seconden de stroom van het modem af en de port forwards handmatig toepassen.
Yes, Bert, dat was de oplossing. De door uPnP aangemaakte regels kon ik niet verwijderen. Daarom de server uitgezet daarna de modem van de stroom zoals je zei. Toen waren de regels weg en kon ik het handmatig doen. Nu werkt alles weer zoals het hoort. Hartstikke bedankt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...