Email wordt rechtstreeks verstuurd via websites. Hierbij worden de gegevens, zoals aan,cc,onderwerk en inhoud gestuurd naar smtp.ziggo.nl poort 587 met correct gebruikersnaam en wachtwoord.
Sinds 3-4 weken werkt dit na tientallen jaren niet meer.
Ik heb telnet geprobeerd en die kan verbinding maken met ziggo en poort 587, maar zodra ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord intyp wordt ik eruit gegooid.
Ik heb dit ook getest via andere kanalen, dus hoeft niet bij ziggo te liggen, maar verandering van een protocall of zoals een monteur aangaf in de firewall van het modem. Iets voorkomt dat de mail wordt verstuurd via poort 587 of 465 met gebruikersnaam en wachtwoord
VRAAG: Mogelijk is er iets in de tls verandert, waardoor dit niet meer werkt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Graag gedaan, als iets onduidelijk is uit de rest van het verhaal horen we het wel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.