Vraag
Reacties
Oplossing
Ckeaschz
Level 2

poort 25565

Ik heb echt alles geprobeerd om poort 25565 open te zetten en elk persoon die ik er over spreek zegt weer iets anders. Van dat het niet kan met een Connect Box tot dat het door Ziggo zelf in de kiem gesmoord word.

Ik heb onder beveiliging > port forwarding regels toegevoegd zoals dat op fora stond en elke keer als ik een port checker gebruik staat de poort dicht, en dat kan ik dan ook bevestigen want niemand, zelfs ikzelf, kan met de Minecraft servertje die ik wil draaien connecten.

Moet ik maar een aparte router er tussen hangen om die zeggenschap terug te krijgen want ik betaal immers voor een een goed abbonnement en dan wil ik het kunnen gebruiken ook.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Mogelijke oplossing: UPnP en port forward beiden actief werkt niet goed.

Haal de port forwards weg, zet UPnP uit en haal het modem 30 seconden van de stroom.

Als het modem opgestart is, zet de 2 port forwards er opnieuw in.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Monteur_Kees
Level 5

kun je een foto plaatsen van de instelling die je in je modem heb gezet, ?

0 Kudos
Ckeaschz
Level 2
Topicstarter

Hierbij een foto van de pagina Beveiliging.

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

is dat voor minecraft server ?

werkt het via het locale netwerk wel?

0 Kudos
Ckeaschz
Level 2
Topicstarter

Klopt, Minecraft. Ik heb getracht met mijn laptopt verbinding te krijgen met de server via de wifi en bekabeld naar de connectbox zonder succes. De enige manier om het ook via het internet te doen was via programma's als Hamachi.

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Mogelijke oplossing: UPnP en port forward beiden actief werkt niet goed.

Haal de port forwards weg, zet UPnP uit en haal het modem 30 seconden van de stroom.

Als het modem opgestart is, zet de 2 port forwards er opnieuw in.

Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi @Ckeaschz en welkom hier! 

Heeft de tip van @Bert voor de oplossing gezorgd? 

0 Kudos