Valda

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

packet loss part 1 of 2

hi ziggo community

ik ben nu weer klant bij ziggo nadat ik van kpn ben over gestapt .
ik ben fanatiek gamer en speel het spel Apex legends.

echter heb ik ook bij ziggo packet loss bij dit spel zowel op me ps4 als op mijn pc.

aangezien ik een nieuw abo had afgeloten had ik recht op een monteur deze ook laten komen.

hij heeft mij goed geholpen voor mij zowel mijn aansluiting binnen als in de straat vervangen zodat hij er alles aan heeft gedaan om dat uit te sluiten echter blijf ik packet loss houden nu wel minder was eerst 8 tot 10% nu is dat maar 2 tot 4 %

 

het is echter nog te veel om mijn rankend matches nog te winnen omdat het spel niet alle schoten registreed .

 

iemand nog ideeën ?

Tijd Prioriteit Omschrijving
06/03/2020 22:47:9 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06/03/2020 22:47:4 Let op! LAN login FAILED : Incorrect Username / Password / ConnectionType;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06/03/2020 22:15:59 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06/03/2020 08:53:37 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/03/2020 21:04:5 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01/01/1970 00:01:35 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/03/2020 16:43:56 notice NOTICE ATOM is restarted as part of Self Healing Mechanism;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/03/2020 16:42:14 Let op! Lost MDD Timeout;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/03/2020 16:42:10 critical SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/03/2020 16:42:9 Let op! RCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/03/2020 16:40:2 critical Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/03/2020 16:37:47 Let op! Lost MDD Timeout;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/03/2020 16:37:43 critical SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/03/2020 16:37:42 Let op! RCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/03/2020 16:37:42 critical SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/03/2020 16:37:42 Let op! RCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/03/2020 16:31:16 notice LAN login Success;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/03/2020 16:12:28 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/03/2020 16:11:29 Let op! Lost MDD Timeout;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
05/03/2020 16:11:25 critical

SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=48:d3:43:4e:d1:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:70:da:59;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

2 Reacties 2
Valda
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51094Posts
  • 3196Oplossingen
  • 11618Likes

@Valda Heeft al een eigen topic lopen over ditzelfde onderwerp waar al gereageerd wordt.

Graag in het dat topic reageren om dezelfde vragen en antwoorden en mogelijke verwarring daardoor te voorkomen:

https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/packet-loss-53488

Uitgelicht topic