Lijntje66
Gedreven Meedenker
  • 42Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

outbox

Ik zou graag de map 'outbox' willen toevoegen. bij mij staat die nergens en soms gebeurt het dat je een mail verstuurd - zoals nu - en deze niet verzonden wordt door een probleem. Nu is deze mail 'foetsie' terwijl deze in de 'outbox' zou moeten staan.

hoe kan ik deze mail naar boven halen? ik heb geen map 'outbox'...

Dank Marjolijn

7 Reacties 7
Steefb
Expert
Expert
  • 9145Reacties
  • 1653Oplossingen
  • 2709Likes

Waar gaat dit over? Welk programma/app/apparaat/webmail?

Heb je geen map met verzonden oid. of concepten?

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 45210Reacties
  • 2683Oplossingen
  • 9773Likes

Ik kende het begrip Outbox niet in mailprogramma's.

Wel Verzonden items, Postvak uit, Verzonden en zie nu Outbox in Gmail.

Waar zie je één en ander niet?

In de webmail via een browser?

Op welk apparaat met welke systeemsoftware en welk email programma?

Lijntje66
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 42Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Sorry, niet in webmail.ziggo noch in mijn emclient (waar ik ziggomail in ontvang op mijn computer) staat een 'outbox'. Van out gaat het naar verzonden. Oftewel het is geen concept en het is ook nog niet verzonden. Het zit in de 'uit' box! Maar die 'uit' heb ik niet (en in concepten staat het dus niet, noch in verzonden

Lijntje66
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 42Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

zie het niet in mijn webmail van ziggo... en dus ook niet in emclient (het programma waar ik meerdere mailaccounts in samenvoeg: privé, werk enz.)

Lijntje66
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 42Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

postvak uit bedoel ik 🙂

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 45210Reacties
  • 2683Oplossingen
  • 9773Likes

Ik zie die inderdaad ook niet in de Ziggo webmail.

Ik zie die wel in de client Windows Mail en Outlook, maar dat is zijn eigen Postvak uit voordat het werkelijk verzonden wordt en naar Verzonden Items gaat.

Helaas ken ik eM Client niet en weet niet of dit toe te voegen is ergens in de instellingen.

Hopelijk komt er snel iemand langs die hier meer van weet.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2376Reacties
  • 304Oplossingen
  • 428Likes

Hey @Lijntje66!

Je bent een beetje aan het vechten met je Postvak UIT (Outbox) als ik het zo lees. Deze kun je niet vinden! Dat klopt, want in Ziggo Mail staat geen Postvak UIT en er is ook niet zo'n box verbonden aan je e-mailadres. Deze is dus ook niet aan te maken vanuit Ziggo Mail. 

Postvak UIT is volgens mij niet een gesynchroniseerde map, maar een lokale map die in een client zit. Als je bijvoorbeeld je mailadres instelt op Outlook, denk ik dat je daar wel een Postvak UIT hebt. 

Dit is dus niet te fiksen of aan te maken voor je. Hieronder zijn een paar tips die je hopelijk helpen om om de Postvak UIT box heen te leven. 

- Kopieer je bericht voor het versturen en sla die op als concept. 

- Stel een BCC in naar je eigen e-mailadres. Als de mail wel goed verzonden wordt, krijg je de mail zelf ook in je inbox. Je kunt bij de Instellingen onder E-mail bij Additional settings een standaard BCC invullen. 

- Bij het typen en versturen van een mail kun je bij Opties in je bericht een verzoek tot een leesbevestiging versturen. 

Uitgelicht topic