1
Vraag
2
Reacties
ErikH79

Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

ouderlijk toezicht via connectbox

Graag zou ik willen weten of ik in de connectbox in kan stellen hoe lang mijn kinderen online kunnen gamen.
Ik heb al in gesteld tussen welke tijden ze kunnen gamen maar wil nu bijvoorbeeld zeggen jullie hebben per dag 5 uur om te gamen en dat ze zelf kunnen zien hoe ze dit invullen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ze blijven verbonden, maar als het goed is kunnen ze niets, tenzij ze offline gamen.
Als ik de blokkade voor mijn telefoon instel, dan blijf ik verbonden met het netwerk, maar als ik dan bijvoorbeeld de NOS app open, blijft die laden totdat die op een gegeven moment aangeeft dat ik geen internet verbinding heb.
Het zelfde geldt voor de spelcomputers, die zouden verbonden moeten blijven met de wifi, maar er komt geen internet overheen. Dus online gamen lukt niet meer, of zou niet meer moeten lukken in ieder geval.

Heb je getest of er nog wel online op te gamen was?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Dat gaat in het modem niet lukken. Je kunt wel tijdblokken aangeven zoals je al gedaan hebt, maar het modem heeft geen teller die bijhoudt hoelang bepaalde verbindingen duren.
Dat zou iets zijn wat dan in de pc/laptop/tablet gedaan moet worden.
ErikH79
Topicstarter
Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb gelezen dat de tijd van de Connectbox een uur verschilt met onze tijd, klopt dat nog steeds
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Nee, in de zomer (zomertijd) is het 2 uur. Dus als de blokkade om 21:00 in moet gaat, moet je hem op 19:00 uur zetten.
In de winter is het wel 1 uur.
ErikH79
Topicstarter
Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
nu kan er tussen 7-9 dan weer van 15-17 en dan van 19-20u game worden op de spelcomputers?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Nee, alles moet nog 1 blokje naar links. Met dit schema kan er gegamed worden tussen 8-10, 16-18 en 20-21.
ErikH79
Topicstarter
Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
ik heb dit nu aangepast en opgeslagen echter hebben de kinderen nog wel wifi op hun spelcomputers. Wat doe ik niet goed?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ze blijven verbonden, maar als het goed is kunnen ze niets, tenzij ze offline gamen.
Als ik de blokkade voor mijn telefoon instel, dan blijf ik verbonden met het netwerk, maar als ik dan bijvoorbeeld de NOS app open, blijft die laden totdat die op een gegeven moment aangeeft dat ik geen internet verbinding heb.
Het zelfde geldt voor de spelcomputers, die zouden verbonden moeten blijven met de wifi, maar er komt geen internet overheen. Dus online gamen lukt niet meer, of zou niet meer moeten lukken in ieder geval.

Heb je getest of er nog wel online op te gamen was?
ErikH79
Topicstarter
Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Evert er is een Xbox en een PS4 in huis. Nu kan de xbox na 21u niet meer online gamen terwijl de ps4 gewoon nog online kan.
Wat staat er niet goed ingesteld?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic