Ik had problemen enkele weken geleden met het inloggen op Mijn Ziggo. Ik heb toen contact gehad met Ziggo en een medewerker stelde mij voor om een oud emailadres als nieuwe login te gebruiken. Ik heb toen nog gevraagd of ik terug kon naar mijn oude mailadres, dat kon ik dan weer veranderen. Helaas, dat werkt dus niet. Ik wil dat oude emailadres niet meer gebruiken!!! Ik heb vandaag ook weer 3x contact met Ziggo gehad en geen van allen kon mij echt helpen. Ik kan nu ook niet koppelen met Vodafone omdat ik daar mijn oude emailadres nog gebruik. Er is toch wel iemand bij Ziggo die dit kan verhelpen en terugzetten, zoiets als je ook een herstelpunt op een pc hebt. Ik vind dit echt ongelofelijk dat niemand mijn kan helpen. En ik wil dat oude emailadres om persoonlijke redenen niet meer gebruiken. Ik kreeg zojuist een oplossing, gewoon een ander emailadres aanmaken, prima, heb ik gedaan, maar dan wordt het activeringsmailtje ook naar dat nieuwe emailadres gestuurd, maar die bestaat dus niet! HELP!