1
Vraag
2
Reacties
Gea_

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oude emailadres terugzetten in Mijn Ziggo

Ik had problemen enkele weken geleden met het inloggen op Mijn Ziggo. Ik heb toen contact gehad met Ziggo en een medewerker stelde mij voor om een oud emailadres als nieuwe login te gebruiken. Ik heb toen nog gevraagd of ik terug kon naar mijn oude mailadres, dat kon ik dan weer veranderen. Helaas, dat werkt dus niet. Ik wil dat oude emailadres niet meer gebruiken!!! Ik heb vandaag ook weer 3x contact met Ziggo gehad en geen van allen kon mij echt helpen. Ik kan nu ook niet koppelen met Vodafone omdat ik daar mijn oude emailadres nog gebruik. Er is toch wel iemand bij Ziggo die dit kan verhelpen en terugzetten, zoiets als je ook een herstelpunt op een pc hebt. Ik vind dit echt ongelofelijk dat niemand mijn kan helpen. En ik wil dat oude emailadres om persoonlijke redenen niet meer gebruiken. Ik kreeg zojuist een oplossing, gewoon een ander emailadres aanmaken, prima, heb ik gedaan, maar dan wordt het activeringsmailtje ook naar dat nieuwe emailadres gestuurd, maar die bestaat dus niet! HELP!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Het is inderdaad nog niet zo makkelijk, Gea.

Ik heb even gekeken en zie beide accounts staan. Ze staan beide ook actief, dus tot zover eigenlijk geen klagen. Nu moeten de accounts, als ik het in ieder geval goed begrijp, gekoppeld worden. Dit kun je doen door hier in te loggen met het emailadres wat je om persoonlijke redenen niet meer wilt gebruiken. Vervolgens ga je naar Mijn gegevens. Daar scroll je naar beneden naar het kopje "Logingegevens van Mijn Ziggo en kies je voor "Ga naar mijn Account".

Aan de recher kant krijg je een ziggo logo met daaronder een Vodafone logo. Bij het Vodafone logo staat: Vodafone Toevoegen. Daar mag je op klikken en vervolgens kun je daar jouw My Vodafone gegevens invoeren. Jouw gebruikersnaam voor My vodafone is dat @Ziggo.nl emailadres. 

Zodra je het samengevoegd hebt, log je voortaan altijd in met jouw My Vodafone gegevens. Dat oude e-mailadres ben je dan dus ook gewoon kwijt als inlognaam.

Laat maar even weten of het gelukt is

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hai @Gea_! Welkom op de Ziggo Community!

Wat frappant dat we geen oplossing hiervoor hebben. Ik help je graag verder, zodat je weer zonder problemen kunt inloggen in Mijn Ziggo. Kun je je postcode en huisnummer in je Community profiel zetten, zoals @Bert aangeeft. Dan kan ik je gegevens erbij pakken! 

Gea_
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik hoor niets meer, dus schijnt niet zo makkelijk te zijn???

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Het is inderdaad nog niet zo makkelijk, Gea.

Ik heb even gekeken en zie beide accounts staan. Ze staan beide ook actief, dus tot zover eigenlijk geen klagen. Nu moeten de accounts, als ik het in ieder geval goed begrijp, gekoppeld worden. Dit kun je doen door hier in te loggen met het emailadres wat je om persoonlijke redenen niet meer wilt gebruiken. Vervolgens ga je naar Mijn gegevens. Daar scroll je naar beneden naar het kopje "Logingegevens van Mijn Ziggo en kies je voor "Ga naar mijn Account".

Aan de recher kant krijg je een ziggo logo met daaronder een Vodafone logo. Bij het Vodafone logo staat: Vodafone Toevoegen. Daar mag je op klikken en vervolgens kun je daar jouw My Vodafone gegevens invoeren. Jouw gebruikersnaam voor My vodafone is dat @Ziggo.nl emailadres. 

Zodra je het samengevoegd hebt, log je voortaan altijd in met jouw My Vodafone gegevens. Dat oude e-mailadres ben je dan dus ook gewoon kwijt als inlognaam.

Laat maar even weten of het gelukt is

Gea_
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Maar als ik gewoon bij mijn Ziggo in wil loggen moet ik nog steeds mijn "nieuwe" emailadres als gebruikersnaam gebruiken, zo ook toen ik bij Formule 1 moest inloggen.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Heb je Vodafone en Ziggo wel gekoppeld, zoals hierboven is aangegeven? Dan kun je met je Vodafone gegevens inloggen bij Mijn Ziggo en kun je ook in je account.

Gea_
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, dat bedoel ik ook niet. Ik wil gewoon bij mijn ziggo weer (zoals ik al haren deed) met mijn oude emailadres kunnen inloggen. Ooit had ik vodafoon wel gekoppeld, maar omdat er nu 2 emailadressen zijn kan dat nu niet en dat wil ik nu ook niet. Een medewerker heeft tegen mij gezegd toen er een probleem met inloggen bij mijn ziggo was, dat ik nadat ik met het "nieuwe" (andere) emailadres ingelogd zou zijn, ik dit weer kon veranderen in mij oude, maar als he dat probeert staat er dat er al zo'n adres bestaat. 

Gea_
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jij schrijft dat je 2 accounts ziet staat, is het dan zo moeilijk om dat foute account te verwijderen? 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Dat is mogelijk, maar dan wordt alles onder dat account (inclusief e-mailadressen) verwijderd en dat is niet meer te herstellen. We hebben niet in alle gevallen de mogelijkheid om informatie van het ene account naar de andere te verplaatsen. 

Gea_
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik baal hier echt van! Personeel beter instrueren, want daardoor zit ik nu met een probleem. Ik had nooit met mijn oude email ingelogd, maar er werd gezegd dat ik die weer kon veranderen. Ik baal, ik baal!!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic