Vraag
Reacties
Oplossing
Homme
Level 1

oud mailadres weer activeren lukt niet

Heb deze week een mailadres verwijderd. Daar heb ik spijt van en daarom deze opnieuw weer aangemaakt.

Echter inloggen in ziggo webmail lukt niet.

Ook account aanmaken lukt niet.

Is het dan niet mogelijk een verwijderd mailadres in “mijn ziggo account” opnieuwte activeren. Aanmaken in account gaat wel goed

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Homme
Level 1
Topicstarter

Alles is gelukt. Het schijnt achteraf dat je 1 dag moet wachten alvorens het is geactiveerd. Zelfde had ik met het aanmaken van een “alias” duurde ook 1 dag. Vind wel dat ziggo dit bij het aanmaken moet vermelden.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
14 Reacties 14
Meldingen
Aan Uit
bburgg
Level 14

Eindigde het verwijderde e-mail adres op ziggo.nl?

0 Kudos
Homme
Level 1
Topicstarter

Ja hoor eindigde op …….@ziggo, ik weet dat bij @home dit niet meer lukt.

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @Homme en welkom hier op de Community! 

Als ik het goed begrijp dan is het dus wel weer gelukt om ditzelfde emailadres aan te maken via Mijn Ziggo maar loop je vast als je wilt inloggen via webmail? Welke foutmelding krijg je dan precies te zien? En is dat op het moment nog steeds het geval? 

0 Kudos
Homme
Level 1
Topicstarter

Alles is gelukt. Het schijnt achteraf dat je 1 dag moet wachten alvorens het is geactiveerd. Zelfde had ik met het aanmaken van een “alias” duurde ook 1 dag. Vind wel dat ziggo dit bij het aanmaken moet vermelden.

0 Kudos
Ga naar reactie
Mariska
Community Developer
Community Developer

Super om te lezen dat het is gelukt! Het kan inderdaad 24 uur duren voor een wijziging helemaal goed staat en is verwerkt, thanks voor je feedback over het vermelden hiervan! Ik ben het met je eens dat dit een stuk duidelijker zou zijn en ik geef het door aan de juiste afdeling. 

0 Kudos
Dutch53
Level 2

Lukt niet om opnieuw te activeren. Krijg steeds de melding dat het emailadres al bestaat.

Afgelopen week helaas foutief verwijderd, was @Ziggo.nl.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Dutch53 Ik begrijp uit de berichten hierboven, dat je een dag moet wachten voordat je weer in de webmail kan, nadat je het emailadres weer opnieuw hebt aangemaakt.

 

In het bericht wat als oplossing is aangewezen staat: "Het schijnt achteraf dat je 1 dag moet wachten alvorens het is geactiveerd."

0 Kudos
Dutch53
Level 2

Bedankt voor reactie Bert. Zal morgens eens kijken maar ik krijg hem nu al helemaal niet opgevoerd zoals de eerdere schermafbeelding al zegt. 

Dutch53
Level 2

Wederom geprobeerd helaas nog altijd niet mogelijk. Steeds de melding "Dit emailadres bestaat al......."

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Dutch53 , welkom op onze Community. Fijn dat je onze hulp hebt gevraagd wanneer je tegen dit probleem aanloopt. Ik kijk graag met je mee.
 

Wil je voor de volledigheid tussen haakjes achter je huisnummer in je profiel, het volledige e-mailadres willen noteren die hersteld moet worden? Dan weet ik zeker dat ik het juiste account probeer te heractiveren voor je.
 

Alvast bedankt! 

Dutch53
Level 2

Hallo Meindert, heb het vermeld. Thanx voor jouw medewerking

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt voor je snelle reactie, @Dutch53 . Ik heb je melding en verzoek intern doorgestuurd met het verzoek om dit e-mailadres opnieuw te activeren voor je. Dit proces kan ongeveer 3 werkdagen duren. 

Mocht je uiterlijk vrijdag nog niets hebben gehoord, laat dan een reactie achter op dit topic. Dan bekijken we de status voor je.

Dutch53
Level 2

Super Meindert. Wacht het af.

0 Kudos
Dutch53
Level 2

Meindert, net een mailtje ontvangen dat email adres is hersteld. Heb het even opnieuw ingesteld en het werk weer perfect.

Bedankt voor jullie professionele inbreng en afwikkeling. Fijne dag nog !