1
Vraag
2
Reacties
kacey44

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opzeggen wifi smart pods

Ik zou graag het gebruik van mijn wifi smart pods willen opzeggen en ze retourneren

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @kacey44

Het opzeggen van de SmartWifi Pods is zeker mogelijk. Bij deze heb ik het abonnement hierop voor je stopgezet per 24 oktober 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging hiervan per e-mail. Je ontvangt vanuit ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos kunt retourneren. Wel raad ik je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

@kacey44 

Ik ga het voorleggen aan een Ziggo Moderator die zorgen voor de opzegging en sturen je eventueel retourdoos of je moet de huidige doos nog hebben. Maar ze komen hier nog even langs.

 

Wegens weekend en drukte kan het even duren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @kacey44

Het opzeggen van de SmartWifi Pods is zeker mogelijk. Bij deze heb ik het abonnement hierop voor je stopgezet per 24 oktober 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging hiervan per e-mail. Je ontvangt vanuit ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos kunt retourneren. Wel raad ik je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic