Ik zou graag het gebruik van mijn wifi smart pods willen opzeggen en ze retourneren
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @kacey44
Het opzeggen van de SmartWifi Pods is zeker mogelijk. Bij deze heb ik het abonnement hierop voor je stopgezet per 24 oktober 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging hiervan per e-mail. Je ontvangt vanuit ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos kunt retourneren. Wel raad ik je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ga het voorleggen aan een Ziggo Moderator die zorgen voor de opzegging en sturen je eventueel retourdoos of je moet de huidige doos nog hebben. Maar ze komen hier nog even langs.
Wegens weekend en drukte kan het even duren.
Hi @kacey44
Het opzeggen van de SmartWifi Pods is zeker mogelijk. Bij deze heb ik het abonnement hierop voor je stopgezet per 24 oktober 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging hiervan per e-mail. Je ontvangt vanuit ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos kunt retourneren. Wel raad ik je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.