Goedenavond,
Ik wil graag per direct het abbonement van onze 2 wifipods opzeggen,
maar kan dat niet via min ziggo.
MJM van Kreij/Rvan Duren
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Flomaro2023! . Welkom! Ik heb je persoonlijke gegevens even uit je bericht gehaald. Deze hoeven niet openbaar te staan :-).
Je smartwifipods zijn bij deze opgezegd per 20 feb 2023. De bevestiging en verdere instructies komen per mail! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. Een heerlijk weekend gewenst ^^.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Flomaro2023! ik raad je aan om je klant info zsm weg te halen, dit is een openbaar forum en nu voor iedereen leesbaar
heb je bij je profiel je postcode en huisnummer ingevuld zoja ? zet dan nog tussen () achter postcode de betreffende serienummer van de pod die opgezegd dient te worden
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten om je privégegevens uit je bericht te halen.
Hey @Flomaro2023! . Welkom! Ik heb je persoonlijke gegevens even uit je bericht gehaald. Deze hoeven niet openbaar te staan :-).
Je smartwifipods zijn bij deze opgezegd per 20 feb 2023. De bevestiging en verdere instructies komen per mail! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. Een heerlijk weekend gewenst ^^.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.