1
Vraag
2
Reacties
Flomaro2023!

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opzeggen WIFI pods

Goedenavond,

 

Ik wil graag per direct het abbonement van onze 2 wifipods opzeggen,

maar kan dat niet via min ziggo.

 

MJM van Kreij/Rvan Duren

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Flomaro2023! . Welkom! Ik heb je persoonlijke gegevens even uit je bericht gehaald. Deze hoeven niet openbaar te staan :-). 
Je smartwifipods zijn bij deze opgezegd per 20 feb 2023. De bevestiging en verdere instructies komen per mail! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. Een heerlijk weekend gewenst ^^. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

@Flomaro2023! ik raad je aan om je klant info zsm weg te halen, dit is een openbaar forum en nu voor iedereen leesbaar

 

heb je bij je profiel je postcode en huisnummer ingevuld zoja ? zet dan nog tussen () achter postcode de betreffende serienummer van de pod die opgezegd dient te worden 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten om je privégegevens uit je bericht te halen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Flomaro2023! . Welkom! Ik heb je persoonlijke gegevens even uit je bericht gehaald. Deze hoeven niet openbaar te staan :-). 
Je smartwifipods zijn bij deze opgezegd per 20 feb 2023. De bevestiging en verdere instructies komen per mail! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. Een heerlijk weekend gewenst ^^. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic