1
Vraag
2
Reacties
cfranckena

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

optie ipv4 ip forwarding niet zichtbaar

hallo allemaal, 

 

sinds vandaag heb ik een connectbox Giga gekregen en opgezet. zelf draai ik voor een paar vrienden meerdere game servers. het probleem is dat ik niet een optie zie voor het portforwarden van een ipv4 adress.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @cfranckena
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt! Op dit moment staat het profiel op je modem ingesteld op IPv6 DS Lite, waardoor jij niet de optie hebt om forwards in te stellen. Ten behoeve van portforwarding kunnen we het profiel op je modem configureren naar IPv4 Only. Dit heb ik direct in gang gezet. Binnen nu en maximaal 24 uur beschikt jouw modem over IPv4 Only. Schrik niet als het modem hierdoor opnieuw gaat opstarten. Dit is tevens het seintje dat de aanpassing is verwerkt en je vanaf dat moment de gewenste forwards kunt gaan instellen 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dan zal Ziggo je modem op IPv4 only moeten zetten.

cfranckena
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoe zou ik dat moeten doen?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Morgen komt hier een Ziggo moderator langs in dit topic om je modem over te zetten op IPv4 only.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @cfranckena
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt! Op dit moment staat het profiel op je modem ingesteld op IPv6 DS Lite, waardoor jij niet de optie hebt om forwards in te stellen. Ten behoeve van portforwarding kunnen we het profiel op je modem configureren naar IPv4 Only. Dit heb ik direct in gang gezet. Binnen nu en maximaal 24 uur beschikt jouw modem over IPv4 Only. Schrik niet als het modem hierdoor opnieuw gaat opstarten. Dit is tevens het seintje dat de aanpassing is verwerkt en je vanaf dat moment de gewenste forwards kunt gaan instellen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic