ARENKEMA

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

opnieuw instellen van 5g aan netwerk

vanwege problemen met de mediabox moest ik mijn modem opnieuw instellen

Nu blijkt dat ik mijn 5g variant op mijn netwerk verdwenen is

Drie telefoontjes naar de helpdesk gedaan, drie keer afgebroken, drie verschillende reacties. Heel slecht

Ik moet 5g weer toevoegen hoe doe ik dat. De ZIGGO app helpt ook niet

 

Alvast bedankt voor jullie reactie

Hartelijke groet

Andre

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51083Posts
  • 3196Oplossingen
  • 11615Likes

Onderin de Instellingen opslaan.

 

Bert_0-1642158497226.png

 

Bekijk in context

ARENKEMA
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste @Paul  dank ik het de tips van @Bert opgevolgd en het werkt.  Mooi Forum

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51083Posts
  • 3196Oplossingen
  • 11615Likes

Als je de restknop hebt gebruikt of de fabrieksinstellingen, dan hebben de 2,4 en 5 GHz dezelfde wifinaam.

 

Bert_0-1642105610522.png

 

ARENKEMA
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Bert dank je wel voor je reactie

Ik heb je scherm opgevolgd dwz de kanalen veranderd 5g naar 48 en kanaal optimalisatie uitgeschakeld (begrijp dat het boven de 48 niet werkt). Maar ik zie nog steeds niet de 5g als apart netwerk. Hoe zit dat

 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51083Posts
  • 3196Oplossingen
  • 11615Likes

@ARENKEMA Dan moet je de 5 GHZ nog wel een eigen naam geven in Beveiliging onder Draadloos Signaal.

Jawel, de 5 GHz kan tot 140.

ARENKEMA
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dag Bert dank nogmaals hoe geef ik dat 5g een eigen naam? Kun jij mij dat uitleggen? Bvd Groet Andre

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51083Posts
  • 3196Oplossingen
  • 11615Likes

Onderin de Instellingen opslaan.

 

Bert_0-1642158497226.png

 

Bekijk in context

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9810Posts
  • 837Oplossingen
  • 2347Likes

Goedemiddag @ARENKEMA en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met je vraag aanklopt op dit forum! Zo te zien heeft onze expert @Bert al de nodige tips gegeven waarmee je aan de slag kunt. Heb je hier al naar gekeken en is het hiermee ook opgelost? We horen het graag als je meer hulp nodig hebt. 

ARENKEMA
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste @Paul  dank ik het de tips van @Bert opgevolgd en het werkt.  Mooi Forum

Bekijk in context

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9810Posts
  • 837Oplossingen
  • 2347Likes

@ARENKEMA Top! We zijn blij dat het probleem is opgelost met behulp van de tips van expert @Bert. En fijn dat je tevreden bent over de hulp die via dit forum aangeboden wordt. 😉 Laat je het weten als wij verder ergens mee kunnen helpen?

Uitgelicht topic