Nieuwsbrief Autoweek gaan altijd naar Spambox. Graag oplossing.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @Karel Schoots ,
Wanneer een nieuwsbrief onbedoeld naar je Spambox wordt verplaatst kun je bij veel mailprogramma`s selecteren dat deze specifieke nieuwsbrief geen spam is.
De handeling hiervoor verschilt per e-mailprogramma. In onze Webmail kun je bijvoorbeeld op de 3 streepjes klikken bovenin je mail en kiezen voor "niet ongewenst".
Mocht je hierover nog aanvullende vragen hebben, laat het dan weten in een reactie 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat bij mij meestal werkt: onder zo'n e-mail staat bij de meeste afzenders keurig een linkje waar je jezelf kunt uitschrijven. En inderdaad, bij de meer tropische spam staat het er niet en àls het al er staat dan is via zo'n link je e-mailadres geverifieerd en kun je nog heel veel meer spam verwachten. Misschien niet meteen de meest perfecte oplossing, maar dergelijke spam selecteer ik als reclame en dan leeg ik regelmatig m'n spambox.
dank je. Niet wat ik bedoel. de nieuwsbrief Autowerk is voor mij geen spam.
Hallo @Karel Schoots ,
Wanneer een nieuwsbrief onbedoeld naar je Spambox wordt verplaatst kun je bij veel mailprogramma`s selecteren dat deze specifieke nieuwsbrief geen spam is.
De handeling hiervoor verschilt per e-mailprogramma. In onze Webmail kun je bijvoorbeeld op de 3 streepjes klikken bovenin je mail en kiezen voor "niet ongewenst".
Mocht je hierover nog aanvullende vragen hebben, laat het dan weten in een reactie 🙂
Krijg optie "verwijderen uit spam". Als ik dat aanklik, dan ben ik de nieuwsbrief kwijt. Dus geen oplossing.
Na een minuut of 10 kwam de nieuwsbrief toch in de in-box. Dank je wel.
Ha, soms kan de mail dan even tussen twee mappen in blijven hangen na zo`n wijziging.
Fijn om te lezen dat de nieuwsbrief nu wel in je inbox staat, @Karel Schoots !
Als wij je in de toekomst weer mogen helpen, dan mag je altijd weer een topic aanmaken 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.