Beste Ziggo,
Ik ben nog in het bezit van een Ubee EVW321B, graag zou ik een nieuwer en beter exemplaar willen onvangen.
Voor normaal leven was de oude nog voldoende, maar nu er veel thuis gerwerkt wordt geeft hij nog al eens storingen.
mvg
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er komt vanzelf een Ziggo moderator langs in dit topic. Daarmee kan je e.e.a. kortsluiten over eventueel omruilen van je oude modem. Zorg dat je gegevens in je profiel staan dan hebben ze gelijk de juiste gegevens bij de hand.
Hi @Knopie1, welkom op de Ziggo Community!
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega en er een monteur staat ingepland, ik begrijp dat dat de beste optie was uit het gesprek? Een nieuw modem is ook zeker een optie, maar het signaal is op dit moment wel iets te hoog. Ook een nieuw modem zal daar last van krijgen, dus die moeten we eerst ietsjes naar beneden schroeven. Ik heb er alle vertrouwen in dat de monteur je daarmee gaat helpen. Mocht je in de tussentijd of daarna nog vragen hebben, laat het ons weten.
(Wellicht ligt het aan de spelfout in de wifi )
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.